Timppa_L Kirjoitettu 14. Helmikuuta Kirjoitettu 14. Helmikuuta Merkki: Specialized Malli: Enduro Expert Lyhyt kuvaus: 26" 150mm enduro Rungon koko: M Kuvaus: Uudesta asti omistamani Spessun legendaarinen enskapyörä, vuosimalli muistaakseni 2009. Muutoin aikalailla alkupeärisillä osilla, mutta takavaihtajana toimii uudempi SRAM X0, etuvaihtajan vipu vaihdettu (XO), sekä eturattaat ja ratassuoja. Jossain kohtaa elämää myös takapakka ja ketjut uusittu. Pyörällä on ajettu todella vähän, muutamia pieniä näkyviä naarmuja on mutta pääosin erinomainen kunto. Pyörä on kuvissa valitettavasti hieman likainen, en pääse pesemään talvella kotioloissa. Hinta: 650€/ tarjoa Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti tai sähköpostiin [email protected]
AHMALA Kirjoitettu 8. Huhtikuuta Kirjoitettu 8. Huhtikuuta Terve! Onko kyseinen pyörä vielä saatavissa? Terveisin Stefan
Timppa_L Kirjoitettu 8. Huhtikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Huhtikuuta Moi, Kyllä tämä vielä löytyy, lämpimässä varastossa odottelee malttamattomana uutta käyttäjää.
AHMALA Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Hienoa! Täällä on nimittäin yksi malttamaton ihminen joka odottaa kunnon pyörän, minun poika. Minulla mene muutamia päiviä saadakseen raha asiat järjestetty, mutta lähtökohtaisesti olen erittäin kiinnostunut pyörästä! Siitä pitää lähettää Joensuuhun. Kävisikö niin että sillä aikaa kun minä järjestän raha asiat, sinä etsit jonkun pahvi laatikon? Ystävällisin terveisin Stefan
Timppa_L Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta (muokattu) Moi, Lähettämisessä on se homma, että ei ole polkupyörän osalta ihan ilmaista. Esim. matkahuolto kuljettaa pyörät vain XXL flex- palveluna, jonka hinta on 99,90€. L maxi pitkä olisi 35,90€ mutta niihin mittoihin ei saa pakattua fillaria. Polkupyörien pahvilaatikot on yleensä ~135cm x 25cm x 75cm kokoisia, muutaman sentin heitoilla valmistajasta riippuen. edit: Katsoin ihan huvikseen junalippujen hintoja, meno-paluu Joensuu- Helsinki- Joensuu + fillari on halvimmillaan n.50€. Ei olisi riskiä kuljetuksessa hajonneesta/ hävinneestä pyörästä, toki tuossa menee omaa aikaa päivän verran. Muokattu: 9. Huhtikuuta, käyttäjä: Timppa_L
AHMALA Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Minulla on käsi paketissa tällä hetkellä. Syyskuussa meni solisluu poikki pyöräilyssä ja muutamia päiviä sitten oli leikkaus. (Ei mennyt kun puoli vuotta jotta he vihdoin tajusivat että luu on edelleen poikki...) Tiedän että lähettäminen maksaa jonkun verran mutta se taitaa olla ainut vaihtoehto...
Timppa_L Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Melkein tämän kävisin sitten itse roudaamassa perille, on sen verran monta huonoa kokemusta matkahuollon ja postin lähetyksistä kalliimpien tavaroiden osalta, ja muutenkin helpompaa kuin etsiä ensin laatikko, purkaa ja pakata fillari yms..
AHMALA Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Se olisi kyllä myös vaihtoehto! On minullakin joitakin huonoja kokemuksia niiden kanssa, joten ymmärrän huolesi.
Timppa_L Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Osaatko sanoa tarkempaa aikataulua, minun osalta vaihtoehdot on lähinnä pe tai la, perillä aamupäivästä. Liput pitäisi ostaa mahd. nopeasti jotta ne saa järkevään hintaan. Muuten menee sitten matkahuollon hommiksi; huomioitavaa se, että matkahuollolla ei ole enää bussiennakko- palvelua käytössä joten fillari tulee olla maksettuna ennen sen lähettämistä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään