TheGreatJere Kirjoitettu 13. Helmikuuta Kirjoitettu 13. Helmikuuta (muokattu) Merkki: Merida Malli: Cyclo Cross 500 Lyhyt kuvaus: 2016 Rungon koko: M/L Kuvaus: Myydään hyväkuntonen vuoden 2016 cyclocrossi Shimanon 105 osasarjalla, takavaihtaja Ultegra. Runko alumiinia, etuhaarukka hiilikuitua. Ollut mulla vuodesta 2021, myyn nyt kun ei oo enää tarvetta cyclolle, viime kesänä tuli ajettua alle 100 km. Kulutusosat hyvässä kunnossa (jarrupalat, rattaat, vaijerit, kumit). Tästä kevään pyöräilyihin hyvä kulkines! Ite oon 179 cm ja ollut passelin kokonen, menee vielä vähän pidemmälle ja reilusti lyhyemmällekkin. Pyörä sijaitsee Tampereella jossa myös pääsee koeajamaan. Täältä löytyy lisää speksejä: https://99spokes.com/en-EU/bikes/merida/2016/cyclo-cross-500 Edessä rullaa Schwalbe G-One Speed 40-622 Takana rullaa Schwalbe G-One Allround 40-622 Ennen mun omistusta tehty ainakin seuraavia toimenpiteitä: - takavaihtaja vaihdettu Ultegran vaihtajaan Mun omistuksen aikana tehty mm. seuraavia toimenpiteitä: - alkuperäiset lisäjarrukahvat poistettu ja samalla laitettu uus tankonauha (Tuurin Pyörä) - jarru- ja vaihdevaijerit uusittu (Tuurin Pyörä) - keskiölaakeri uusittu Ultegraan (SM-BBR60) (Tuurin Pyörä) - ketjut ja jarrupalat vaihdettu aina tarvittaessa - asennettu lisätangot (TranzX) Mukaan tulee: - kaikki mitä kuvissa näkyy ja on pyörässä kiinni (lisätangot, juomapullotelineet, pumppu, takalokasuoja, shimano yhdistelmäpolkimet) - varalle käyttämätön ulkokumi (Schwalbe G-One Allround 40-622) - sinistä tankoteippiä lisätankoihin Hinta: 700€ Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: nolla-neljä-neljä 5442702 Soittele tai laita viestiä Muokattu: 9. Maaliskuuta, käyttäjä: TheGreatJere Hintaa laskettu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään