JussiHi Kirjoitettu 12. Helmikuuta Kirjoitettu 12. Helmikuuta (muokattu) Merkki: Canyon Malli: Inflite CF SL 7.0 Lyhyt kuvaus: cyclo Rungon koko: L Kuvaus: Myyntiin vuoden 2020 Canyon Inflite CF SL 7.0. Koko L. Itse olen 193 cm ja on ollut hyvä ajoasento minulle. Kelpo peli hiekkatiellä ja maantierenkailla liikkuu todella hyvin myös asfaltilla. Myydään lähtökohtaisesti ilman polkimia, garmin-telinettä ja pullotelineitä, ja kuvasta poiketen Selle Italia Canyon vakiosatulalla. Ostettu käytettynä keväällä 2024. Olen pyörän toinen omistaja. Omaa ajoa reilu 3000 km. Edellisen omistajan kilsat ei tiedossa. - Ultegra RX-osasarja - Hydrauliset levyjarrut - 46/36 eturattaat, 11-34 takapakka - Tehomittari vasemmassa kammessa - DT Swiss CR1850 kiekot - Nyt alla 35 mm Panaracer Gravelking SK-renkaat sisureilla, mahtuu 38 ja jopa 40mm kumit. Lisää kuvia pyytämällä! Hinta: €1800 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV tai jussi piste hilden at gmail.com Muokattu: 12. Helmikuuta, käyttäjä: JussiHi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään