pallok Kirjoitettu 8. Helmikuuta Kirjoitettu 8. Helmikuuta (muokattu) Merkki: Cervelo Malli: S2 Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 54 Kuvaus: Osat: Kiekot: Mavic Cosmic Carbone SLR, kumeina hyväkuntoiset Michelin Lithion 3 Kammet: Shimano Ultegra Jarrut: Kahvat Shimano 105, edessä Shimano 105 ja takana Sram Force Vaihtaja: Shimano 105 Hinta: - Paikkakunta: Janakkala Maakunta: Kanta-Häme Yhteystiedot: yksityisviesti Muokattu: 23. Helmikuuta, käyttäjä: pallok
Asahi Kirjoitettu 17. Helmikuuta Kirjoitettu 17. Helmikuuta Hei Minkä kokoiselle pyörä on nyt säädetty? Minkä kokoiselle ko runkokoko on passeli? Petteri
pallok Kirjoitettu 17. Helmikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Helmikuuta (muokattu) Moi, tosiaan joo, eli noilla säädöillä olen itse ajanut. Pituus 178 ja inseam muistaakseni 80. Mieltymyksistä ja mittasuhteista riippuen parhaiten ehkä joku 172-180 cm..? yt. Paulus Muokattu: 17. Helmikuuta, käyttäjä: pallok Kirjotusvirhe
Asahi Kirjoitettu 17. Helmikuuta Kirjoitettu 17. Helmikuuta Kiitos viestistäsi. Ei taida riittää minulle, pituutta on 185. Aurinkoista kevättä! Petteri
pallok Kirjoitettu 24. Helmikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta Vielä vähän aikaa tähän hintaan tarjolla. Voin yrittää tarvittessa myös postittaa, jos onnistun löytämään jostakin pahvilaatikon.
Asahi Kirjoitettu 24. Helmikuuta Kirjoitettu 24. Helmikuuta Hei Tarjous on enemmän kuin houkutteleva. Mutta minulla on pituutta 185cm ja tästä runkokoosta en taida saada kovinkaan helposti säädettyä sopivaa ajoasentoa? Petteri
pallok Kirjoitettu 24. Helmikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta Moi! Rehellisesti sanottuna jää vääjäämättä sinulle kyllä liian pieneksi. Mielestäni tuo 182 alkaa kyllä olla maksimi. Harmi homma!
Asahi Kirjoitettu 24. Helmikuuta Kirjoitettu 24. Helmikuuta Juuripa näin. Olisin ostanut, jos runko olisi riittänyt. Mutta ei muuta kuin ketjut kireäksi ja kohti kesää! Petteri
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään