Punasavu Kirjoitettu 3. Helmikuuta Kirjoitettu 3. Helmikuuta Merkki: Cube Reaction H. Race 750 / L Malli: Reaction Hybrid Race Lyhyt kuvaus: Ostettu 3/2024. Rungon koko: L Moottorin teho: W85 Runkonumero: 55000248 Kuvaus: Vielä vuosi takuuta jäljellä. Iso akku 750W joten ei tarvitse laturia kanniskella mukana. Olen 175cm pitkä ja mulle aavistuksen iso. Ajettu 5568 km ja pääosin työmatkaa. Huollettu aina priimaliikkeessä ja viimeksi vaihdettu takapakka, ketjut ja jarrut. Mukaan tulee 2 ohjaustankoa ja stemmiä ja 2 ketjua. Pyörän näyttö on värillinen. Työaikaa lukuunottamatta säilytetty kotona sängyn vieressä, akku otettu pakkasilla töissä irti ja säilytetty lämpimässä. Talvella ei ole ajettu kuin n. kerran viikossa. Myyn koska ostin kesällä käytetyn sähköisen maantiefillarin ja pitää hankkia kotiin traineri jne. Olen enemmän kiinnostunut maantiepyöräilystä vaikka toki tällä on selkä suorana helpompi kuskata kaikkea mukana. Hinta: €1600 Paikkakunta: Tuusula Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: p. 041 706 8575 petra.strubing @ gmail.com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään