Runsala Kirjoitettu 23. Tammikuuta Kirjoitettu 23. Tammikuuta Merkki: Maantiepyörä Malli: - Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: 49 Kuvaus: Ostetaan pk-seudulta maantiepyörä 164cm pitkälle pyöräilijälle. Hinta: 1000-2000 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected]
jorkka60 Kirjoitettu 25. Helmikuuta Kirjoitettu 25. Helmikuuta Moi, minulta löytyisi kuvassa oleva Feltin hiilari. Itse olen 173 cm pitkä että koko voisi olla passeli. Jos tuote kiinnostaa niin laitan lisää kuvia ja tietoja( pyörä nyt talvi säilössä niin tähän postiin en saa enempää kuvia). Terv. Jorma Ekman
Runsala Kirjoitettu 26. Helmikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta Hei. Hyvännäköinen pyörä ja muuten kyllä voisi kiinnostaa. Ainoastaan vähän koko epäilyttää, että onkohan kuitenkin vähän liian iso? Onko sulla pyöränrungon kokoa?
Runsala Kirjoitettu 26. Helmikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta Joo tämä koko on valitettavasti minulle vähän liian iso.
Jousipa Kirjoitettu 26. Helmikuuta Kirjoitettu 26. Helmikuuta Terve. Laitoin XS Canyon Enduracen myyntiin tänään 26.2. Ilmoitus nimellä Jousipa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään