Harri Kulju Kirjoitettu 13. Tammikuuta Kirjoitettu 13. Tammikuuta (muokattu) Merkki: BMC Malli: Teammachine SLR01 Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: 51 Kuvaus: Top of the range BMC Teammachine maantiepyörä. Pyörä tilattu ja ostettu BMC erikoisliikkeestä Toni & Toni:lta vuonna 2022. Ajettu vain 2247 km ja myynnissä uuden BMC:n tieltä. Pyörä on makeen näköinen, aivan mahtava ajaa ja erittäin hyvässä kunnossa. Speksit: - BMC Teammachine SLR01 Frame size 51 color “Blue Wht Red” - BMC Integrated ICS aero cockpit size 360/80 (Vaihdettu keväällä 2024). Mukaan myös alkuperäinen Integrated ICS one-piece cockpit size 400/90. - BMC Teammachine SLR01 Premium Carbon seat post 0mm offset (mukaan myös käyttämätön -15mm offset seat post) - ENVE SES 3.4 wheelset (38/42mm) - Renkaat tubeless Pirelli P Zero Race TLR SL 26mm (hyvässä kunnossa) - Saddle Fizik Vento Argo 00 140mm - SRAM RED eTap AXC all over - RED AXC 46/33T chainring (with powermeter) - RED 10-28 cassette 12-speed - RED chain (vahattu ja vaihdettu muutama sata kilometriä sitten) - RED 170mm crank arm - RED eTap AXC Rear Derailer (36t max) - 160mm brake disc at front, 140mm at back (Centerline XR rotors) Pyörä painaa alle 6,8 kg ilman polkimia. Tästä ensi kaudeksi unelmapyörä alle puoleen hintaa (pelkän rungon hinnalla). Pyörä maksoi uutena 12 500€. Keväällä 2024 vaihdettu uusi aero ohjauspyörä (728€). Itse olen noin 169 cm pitkä ja pyörän geometria/bikefit sopii erinomaisesti minun pituiselle pyöräilijälle. Hinta: 5490€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0452012701 Muokattu: 30. Maaliskuuta, käyttäjä: Harri Kulju Tekstin ja hinnan tarkistus
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään