LaineJani Kirjoitettu 10. Tammikuuta Kirjoitettu 10. Tammikuuta Merkki: Marzocchi Malli: Bomber Z1 Lyhyt kuvaus: 160mm COIL, uusi Kuvaus: Jumittaako keula näin talvella tai kaipaatko vain silkkisen pehmeää coilikeulaa ilmakeulan tilalle? Tästä käyttämätön Marzocchin huippu Z1 coilikeula halvalla! Piti itse laittaa sähköpyörään talveksi, mutta taitaa jäädä tekemättä. Varakeulana toki menisi hyvin kisat ja muut ajot, mutta myynti tällä haavaa järkevämpi. Speksejä: - 29" kiekolle - 160mm joustoa - 15x110mm, akseli mukana - 44mm offset - GRIP damper Ei 160mm jousto miellytä? Tässä Marsun keulassa pystyt itse muokkaamaan sen tarvittaessa välille 150-170mm. Lisätiedot ja hintareferenssi: https://www.bike-components.de/en/Marzocchi/Bomber-Z1-Coil-29-Boost-Suspension-Fork-p74980/ Nouto / postitus. Liikkuu myös mahdollisesti omien menojen/töiden mukaan, kysy ihmeessä. Liikkuva työ. Osta äkkiä pois ennen kuin päätän pitää tämän. On hieno ja hyvä! Hinta: 400€ ---> 350€ Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: YV
LaineJani Kirjoitettu 17. Tammikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Tammikuuta (muokattu) 50€ hinnasta pois ja tämän viikonlopun ajan vielä myynnissä. Jos ei mene niin pidän itse. Muokattu: 17. Tammikuuta, käyttäjä: LaineJani
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään