jare624 Kirjoitettu 9. Tammikuuta Kirjoitettu 9. Tammikuuta (muokattu) Merkki: Yamaha Malli: Moro07 Lyhyt kuvaus: 2024/6 täysjousto, 2799€ Rungon koko: S Moottorin teho: W250 Runkonumero: - Kuvaus: Myydään uudenveroinen Yamahan sähkäri, ajettu vain n. 300km. Ollut sisällä varastossa säilössä. Nopealle ostajalle uudet nastat kaupanpäälle. Pyörä on uutta vastaava, mukaan kuitti ja muut vehkeet. Hinta: 2799 Paikkakunta: Joensuu Maakunta: Pohjois-Karjala Yhteystiedot: Nollaneljänolla3593983 Muokattu: 2. Helmikuuta, käyttäjä: jare624
certifier Kirjoitettu 2. Helmikuuta Kirjoitettu 2. Helmikuuta Moi. Kuinka pitkä/pätkä kuski ? Onko koko mielestäsi sopiva pituudellesi?
jare624 Kirjoitettu 2. Helmikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta 53 minuuttia sitten, certifier kirjoitti: Moi. Kuinka pitkä/pätkä kuski ? Onko koko mielestäsi sopiva pituudellesi? Moikka! Kuski on 176cm pitkä ja tää on ihanan ketterä mun alla. 160cm puoliso kehunut myös, että hän vois ajella hyvin tällä koolla. Sanotaan nyt, että yli 180cm jos oisin niin ottasin M koon.
certifier Kirjoitettu 5. Helmikuuta Kirjoitettu 5. Helmikuuta Moi. Kiitos vastauksesta.Taitaa olla minulle hiukan liian iso tuo M koko.
jare624 Kirjoitettu 5. Helmikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Helmikuuta Juuri nyt, certifier kirjoitti: Moi. Kiitos vastauksesta.Taitaa olla minulle hiukan liian iso tuo M koko. Tämä onkin S koko.
certifier Kirjoitettu 5. Helmikuuta Kirjoitettu 5. Helmikuuta OK. Sittenhän mietin asiaa vielä kerran.
jare624 Kirjoitettu 10. Helmikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Helmikuuta 5.2.2025 klo 17.49, certifier kirjoitti: OK. Sittenhän mietin asiaa vielä kerran. 👍
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään