Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Recommended Posts

• 2 months later...
  • 9 months later...
Kirjoitettu

En ole ottanut myynti-ilmoitusta pois, joten on myynnissä. 

Pyörää on hieman muutettu eli vaihtajat ovat 105 -sarjaa, kammet ja eturattaat Shimanot 36/46, sekä tangonpäävaihtajien tilalle on vaihdettu Shimano 105- sti -kahvat.

Pyörä on kyllä muutettavissa täysin alkuperäiseen varustukseen. 

Kirjoitettu

Mitä mieltä olet vaihdetuista osista verrattuna alkuperäisiin osiin?

Entä mitä mieltä olet pyörän tarakasta ja miten paljon painoa olet sen päälle lastannut enimmillään?

Entä montako kiinnityspaikkaa rungossa on pulloille ja tavaratelineille yleensäkin?

Ja kirjoitit että kuvan satula ja satulalaukku eivät kuulu kauppaan. Onko niiden tilalla tarjolla jokin toinen satula?

Kirjoitettu

Hei

Nämä on makuasioita.

Välityksistä: olen ajanut Trekillä työmatkaa ja kolme eturatasta ovat olleet turhia, erityisesti pienin. Kuitenkin retkikäytössä täydessä lastissa pienimmälle eturattaalle voi olla paljonkin käyttöä. 

Alunperin Trekkiin kuuluu siis maastovaihtajat ja maastokammet. Minulla on ne tallella kuten tangonpäävaihtajatkin.

Pitkillä retkillä viimeksi mainitut ovat pomminvarmat.

Mieluiten möisin pyörän alkuperäisessä kokoonpanossa.

Etutarakan (Tubus Tara) max paino on 15 kg ja takatarakan (Tubus Logo) max 40 kg.

Olen ajanut noin 50 kg:n lastissa ja se ei tuntunut pyörän vakautta ainakaan huonontavan.

Pullotelineille on kolme paikkaa pyörän kolmion tuntumassa. Etuhaarukaan saa tarvittaessa kiinni kaksi pulloa lisääkin.

Satula kyllä löytyy.

Tee tarjous!

Yksityisviestilläkin voit lähestyä. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...