alanhei Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Onko pyörä vielä myytävänä? Kiinnostunut.
juhapoika Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Periaatteessa kyllä on myynnissä. Nyt olen ajanut pyörällä enemmän ja erittäin mukava on ajaa.Ainoa syy myyntiaikeisiin on hieman liian suuri koko.
Jochanan Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2015 ...Ja vieläkö on pyörä myynnissä?
juhapoika Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2015 En ole ottanut myynti-ilmoitusta pois, joten on myynnissä. Pyörää on hieman muutettu eli vaihtajat ovat 105 -sarjaa, kammet ja eturattaat Shimanot 36/46, sekä tangonpäävaihtajien tilalle on vaihdettu Shimano 105- sti -kahvat. Pyörä on kyllä muutettavissa täysin alkuperäiseen varustukseen.
Jochanan Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2015 Mitä mieltä olet vaihdetuista osista verrattuna alkuperäisiin osiin?Entä mitä mieltä olet pyörän tarakasta ja miten paljon painoa olet sen päälle lastannut enimmillään?Entä montako kiinnityspaikkaa rungossa on pulloille ja tavaratelineille yleensäkin?Ja kirjoitit että kuvan satula ja satulalaukku eivät kuulu kauppaan. Onko niiden tilalla tarjolla jokin toinen satula?
juhapoika Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2015 HeiNämä on makuasioita.Välityksistä: olen ajanut Trekillä työmatkaa ja kolme eturatasta ovat olleet turhia, erityisesti pienin. Kuitenkin retkikäytössä täydessä lastissa pienimmälle eturattaalle voi olla paljonkin käyttöä. Alunperin Trekkiin kuuluu siis maastovaihtajat ja maastokammet. Minulla on ne tallella kuten tangonpäävaihtajatkin.Pitkillä retkillä viimeksi mainitut ovat pomminvarmat.Mieluiten möisin pyörän alkuperäisessä kokoonpanossa. Etutarakan (Tubus Tara) max paino on 15 kg ja takatarakan (Tubus Logo) max 40 kg. Olen ajanut noin 50 kg:n lastissa ja se ei tuntunut pyörän vakautta ainakaan huonontavan. Pullotelineille on kolme paikkaa pyörän kolmion tuntumassa. Etuhaarukaan saa tarvittaessa kiinni kaksi pulloa lisääkin. Satula kyllä löytyy. Tee tarjous! Yksityisviestilläkin voit lähestyä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään