TTviewer Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2024 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2024 Merkki: Rapha Malli: Brevet, Lyhyt kuvaus: pitkähihainen jersey, koko M. Kuvaus: Käyttämätön, uudenveroinen Rapha Brevet-pyöräilypaita. Sovitus tehty, mutta ei ole ajettu tämä paita päällä. Enemmin tykkään isompikokoisesta, joten tämä paita myyntiin. Väri tummansininen, materiaalina 61% Polyester ja 39% Merino. Taskuja paljon, mm. 3 vetoketjullista (yksi vasemmalla rinnalla, 2 takana), tavalliset 3 pyöräilypaidan taskua myös. Heijastinnauha takana. Paita sopii vilpoisiin ja sitä kylmempiinkin keleihin. Paidan koko on M, Raphan suosituksen mukaan rinnanmitta 100cm, vyötärö 84cm ja lantio 100cm. Itse olen 176cm, paino 73kg, kuvissa sitten istuvuus (kun olen lievästi keskivartalokehittynyt ja nuo vastaavat mitat likimain 95/88/95cm). Lisätietoja valmistajan sivuilta: https://www.rapha.cc/gb/en/shop/mens-brevet-long-sleeve-jersey/product/BJR09LSDPW Postituskulu (8e) sitten ostajalle. Hinta: 95 Paikkakunta: Taipalsaari Maakunta: Etelä-Karjala Yhteystiedot: YV:llä tavoittaa.
TTviewer Kirjoitettu 6. Tammikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta (muokattu) Hinnanlasku 109 -> 95e. Muokattu: 6. Tammikuuta, käyttäjä: TTviewer
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään