Isomabj Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2024 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2024 Merkki: Canyon Malli: Lux CF SL 8.0 2020 Lyhyt kuvaus: 29" täysjousto xc Kuvia lisät Rungon koko: M Kuvaus: Kevyt xc-pyörä varsin hyvillä osilla. Runko, tanko, kammet, kiekot hiilikuitua. Joustoa edessä 120 mm (alunperin 110 mm) ja takana 100 mm. Keulakulmaa loivennettu reilun asteen verran (Works Components Angle Headset) ja on nyt noin 68 astetta. Voimansiirto SRAM Eagle X01 1x12. Eturatas on 34T ja takapakka 10-50. Kaikki voimansiirron komponentit ovat SRAM X01 sarjaa paitsi kammet jotka ovat Truvativ Stylo Carbon. Olen pyörän ensimmäinen omistaja ja kuitti löytyy. Hissitolppa on KS LevSi merkkinen ja liikkuu 100 mm verran. Jarrut ovat SRAM Level TLM mallia. Keulan vaimennin on vaihdettu parempaan Charger 2 vaimentimeen (jossa LSC säätömahdollisuus ja lukitus). Takana on Rockshox Deluxe Ultimate iskari (jossa etälukitus). Itse olen 170 cm pitkä ja en ehkä suosittelisi pyörää lyhyemmälle. Hieman pidemmälle sopii varmaan täydellisesti. Pyörä on hyvässä kunnossa ja kaikki toimii! Pyörällä on ajettu tavallisia maastopyöräilylenkkejä ja myös sorateillä. EI ole käytetty alamäkityyppiseen ajoon. Mukaan tulee hyväkuntoiset xc renkaat (Vittoria Barza/Mezcal 2,35"), nopeat soratierenkaat (Schwalbe Thunder Burt 2,1") ja hyväkuntoiset talvirenkaat (Schwalbe Ice Spike Pro Performance 2,25"). Kaikki mukaan tulevat renkaat soveltuvat tubeless käyttöön. Iskarit toimivat hyvin mutta kaipaavat huoltoa ensi vuonna. Tämä asia on otettu huomioon hinnassa. Lisäksi kauppaan kuuluu uusi GX Eagle sarjan ketju, digitaalinen iskaripumppu, ylimääräinen takakiekko (alumiininen DT Swiss 1900 sarjan peruskiekko) ja Crankbrothers Eggbeater polkimet (+käytetyt klossit). Mukaan tuleva satula on joko kiinni oleva Specialized Phenom tai kevyempi mutta epämukavampi alkuperäinen satula. Pyörä sijaitsee Fiskarsissa ja koeajo onnistuu hyvin lähimetsässä tai soratiellä sääolosuhteiden mukaan. Pyynnöstä voin lähettää enemmän kuvia. Hinta: 1700€ Paikkakunta: Raasepori Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] tai nollaviisnolla-5844736 (mieluiten Whatsapp)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään