Pyöräpitäishankkia Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2024 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2024 Terve! Löysin tän sivun alkaessani uuden käytetyn pyörän etsinnät. Oon 178cm häiskä ja yritän etsiä laadukasta about 21-24vaihteista pyörää käytettynä. En kuitenkaan tiedä paljoa pyöristä joten halusin kysyä internetin hivemindiltä apua. Mitä kannattaa suosia, mitä välttää, hyviä merkkejä yms. Kannattaako levyjarrut vai jarrupalat, onko paremmin tai huonommin pakkasella toimivia pyöriä yms. Budjettina mulla olisi varmaan parisen sataa, hieman joustoa tietysti etenkin jos on perusteltua ja hieman suuremmalla summalla saisi perusteellisesti paremman pyörän. Toki yritän päästä tietenkin niin halvalla kuin mahdollista, opiskelija kun olen. Vanha pyörä on niin huonossa kunnossa että on korkea aika vaihtaa uuteen. Pyöräilen läpi vuoden (päivässä 10-25km) ja oikeastaan unelmoin kesällä pidemmistäkin pyöräretkistä, joten ergonomia/pyörän malli voisi olla mielellään sopiva myös pidempiin matkoihin. Asustan Tampereella ja jos haluat, niin mulle saa kaupitellakin pyörää, oikeastaan ihan mielellään. Kiitti lukemisesta ja mukavaa loppupäivää! :)
timetraveller Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2024 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2024 200 euroa? Ei riitä. Tuolla saa korjattavan tai parhaimmassa tapauksessa huollettavan pyörän. Tuo summa kannattaa laittaa siihen vanhaan uusien/vähän käytettyjen osien muodossa.
Kylmäkalle Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2024 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2024 Tuolla budjetilla voisi löytää vaikkapa tori.fistä tms ajamattomaksi jääneen hybridin tai vastaavan joka on seissyt vuosikausia pyörävarastossa kumit tyhjänä ja josta vain halutaan eroon. Sellaiseen uudet renkaat ja vaijereiden ja ketjujen rasvaus, niin saa edullisesti aivan hyvän käyttöpyörän. Tärkeintä on löytää sopiva runkokoko, merkkiä ei välttämättä pääse valitsemaan ja suhteellisen samanlaista tavaraa nuo kaikki peruspyörät lopulta ovat. Hydrauliset levyjarrut ovat parhaat, mutta sitäkään ei ehkä kannata pitää rajoittavana tekijänä jos löytyy muuten hyvä.
E.Mosuli Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2024 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2024 (muokattu) https://www.xxl.fi/white-ax-290-23-miesten-hybridipyora-musta/p/1194783_1_Style Näitä on myynnissä silloin tällöin halvalla. Aivan toimiva konkeli. Jos paikkakunnalla on "pyöräpaja" sieltä saanee apua. https://pyorapajat.fi/fi/tampere/ Muokattu: 15. Joulukuuta, 2024, käyttäjä: E.Mosuli
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään