jiitee84 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2024 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2024 Merkki: Edullisemman pään Malli: maantiepyörä Lyhyt kuvaus: trainer-käyttöön Rungon koko: XL / 58-61 Kuvaus: Hakusessa zwift-ajelua varten suoravetotraineriin maantiepyörä tai gravelikin käy. Ei mitään väliä vuosimallilla, kunhan osat pysyy kasassa. Ei mitään väliä onko vanne- vai levyjarru, koska lähtökohtaisesti niitä ei käytetä. Ei mitään väliä onko voimansiirto mitä osia, mutta mielellään se saisi olla toimintakunnossa. Runkokoon tarvitsisi olla suunnilleen kohdillaan 190-senttiselle kuskille. Ehdottomasti plussaa, jos pyörä on sen verran siisti, että sitä ei tarvitse pestä ennen sisään kantamista. Nyt siis kaivelemaan varastoja ja tarjoamaan nämä vaatimattomat rimat ylittävää sykkeliä. Hinta on esimerkki. Sijainti toivottavasti lähellä Tamperetta. Hinta: 300 € Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: yv tai nol 50 570 kaks kol viis nel
klubbjesse Kirjoitettu 20. Tammikuuta Kirjoitettu 20. Tammikuuta Mulla olis yks olmo ylimääräsenä, olen itse sen 192 ja jäänyt seisomaan varastoon uuden pyörän takia pyyntö olis 280
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään