crusade Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2024 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2024 Brand: Orbea Model: Terra H40 Short description: Gravel Frame size: L Description: Vuosimalli 2022, itse olen pyörän toinen omistaja ja ajanut sillä alle 1000 km. Laitetaan laadukas espanjalainen graveli seuraavalle. Olen säilyttänyt pyörää ainoastaan sisätiloissa, ja joka ajon jälkeen pessyt pyörän ja voidellut ketjut. Pyörän tultua minulle käytin sen paikalisessa liikeessä, jossa tarkistivat ketjun, napojen, laakereiden ja kiekkojen kunnon, ja puhtaat paperit tuli. Kuulemma seuraavan kerran kannattaa keväällä teetätyttää kausihuolto, jos talven yli ajelee. Itse olen hieman yli 190 cm ja mainiosti mahtuu ohjaamoon. Stemmin pituudella ja satulan korkeudella pystyy aika paljon pelaamaan kuskin pituuden mukaan. Renkaina on WTB:n 40 mm Raddler-renkaat sisureilla, tubeless-tekniikkaan on myös valmius (nauhat vanteissa). Rungossa on muutama pieni käytönjälki, näkyy kuvissa. Väri on tuommoinen vähän harvinaisempi tässä mallissa, ei ole toista vastaavaa tullut vastaan. Hienosti sävy elää eri valoissa. Shimanon GRX-osasarja 2x10 -vaihteilla ja hydraulisilla levyjarruilla. Polkimien virkaa toimittaa Shimanon lukkopolkimet, mukaan saa halutessaan kahdet toiset kombipolkimet sekä iskemättömiä nastarenkaita. Myös valoja eteen ja taakse sekä Kryptoniten järeä ketjulukko mahdollista neuvotella mukaan. Tule rohkeasti koeajolle Tikkurilaan! Price: 1000 € City: Vantaa Province: Uusimaa Contact information: Laita yksityisviesti
Tomppakokkonen Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2024 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2024 Oliko pyörä vielä myynnissä? Jos voit soittaa/tekstaa o5o 9171o37, kiitos, tomppa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään