Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Active 2022 Sirocco Gravel 360 Silver Teräsrunkoinen gravelpyörä, S/52, Tampere

Recommended Posts

Kirjoitettu (muokattu)

Merkki: Active

Malli: 2022 Sirocco Gravel 360 Silver

Lyhyt kuvaus: Teräsrunkoinen gravelpyörä

Rungon koko: S/52

Kuvaus: Myydään vähän ajettu teräsrunkoinen gravelpyörä. Pyörään vaihdettu nopeammat ja kevyemmät Continentalin Terra Trail 40mm renkaat, kevyet tubolito-sisäkumit (ovh 20-30e kpl), joustosatulatolppa, kasetti ja ketju vaihdettu vuoden alussa huollon yhteydessä. Pyörällä olen itse ajanut n. 500km Stravan mukaan, edellinen omistaja joitain satoja kilometrejä. Pyörässä on naarmua edellisen omistajan toimesta, kosmeettinen haitta jonka itse unohdin pian pyörän hankinnan jälkeen (koitin ottaa kuvaa tästä, eri valaistuksissa saattaa näyttää erilaiselta). Muuten pyörä on pelittänyt ongelmitta, alkuun oli vaihteiden kanssa ongelmaa mutta on alkuvuonna huolettu jonka jälkeen ongelmat katosi. Teräsrunkoisena painaa hieman enemmän kuin alumiiniset tai hiilikuituiset, mutta materiaali mm. pehmentää töyssyjä paremmin ja on kestävä materiaali. Ajokokemus on hieman erilainen kuin tavallisella alumiinirunkoisella. Koko sopii valmistajan mukaan S/52 168 – 176cm (itse olen 177cm ja on ollut itselle sopivan ketterä, ainoastaan isojen kenkieni kanssa ajoittain ongelmaa eturenkaan kanssa jyrkissä käännöksissä. Etulokasuojan olen vaihtanut, jotta on tilaa myös nastarenkaalle. Nastarenkaat myynnissä erikseen, kysele jos kiinnostaa. Tavarateline ei kuulu kauppaan. Pullotelineet kuuluvat kauppaan. Lukko sekä kuvassa näkyvät kombipolkimet ei kuulu kauppaan, tavalliset polkimet saat kyllä pyörään asennettuna ilman lisähintaa. Jarruvaijeri vaihdettu myös viime talvena. Satulana joko Pro Falcon Gel 152mm (hinta +35€) tai käyttämätön BDT Gravel (sis. hintaan). Tästä siis kunnon työhevonen mukavaan ajeluun. Hinta 620 euroa noudolla Tampereelta. Koeajolle pääsee panttia vastaan.

Lisää tietoa pyörästä: https://activebikes.com/product/2022-active-sirocco-gravel-360-silver/

Mahdollisuus ostaa pyörä uusilla tubelesskiekoilla, uudesta pyörästä jää ylimääräiseksi/varakiekoksi seuraava:

Hubs: Formula 12x100/12x142mm (sealed bearings) Rims: WTB ST i23 TCS 2.0 23-622, tubeless ready. Wtb Nano comp (ei tubeless) 40c asennettuna. Tubelessteipit ja venttiilit ostettava erikseen. Nämä kiekot nykyisten sijaan hintaan +95€. Mikäli haluat, voin saentaa tubeless teipit, venttiilit ja nyt pyörässä olevat Terra Trailit litkun kera, tästä asennuksesta yhteensä lisää vielä 40€, maksu etukäteen.

Hinta: €620

Maakunta: Pirkanmaa

Yhteystiedot: Foorumilla tai jesk91 (at) gmail.com

IMG_20230806_133452811_HDR.jpgIMG_20230806_150043861_HDR (1).jpgIMG_20230811_124046294_HDR.jpgPXL_20241125_171032172.jpg

Muokattu: , käyttäjä: PyöräMyyntiin
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...