Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

? ? endurance-pyörä, XS/50/52, Tampere

Recommended Posts

Kirjoitettu (muokattu)

Merkki: ?

Malli: ?

Lyhyt kuvaus: endurance-pyörä

Rungon koko: XS/50/52

Kuvaus: Olisiko jollain ylimääräisenä rennolla geometrialla varusteltu maantiemenopeli? Nykyään alla vuoden 2021 Canyon Grail XS-kokoisena (geometriat ja vertailu esim. täältä: https://99spokes.com/en-EU/bikes/canyon/2021/grail-7-1by) ja tavoitteena olisi löytää 2x voimansiirrolla maantielle joku hieman rennommalla ajoasennolla. Kuskilla pituutta 170cm ja jalan sisämitta vähän alle 78cm - esimerkiksi Canyonilta sopiva koko on XS.

Nämä vaatimukset pitäisi täyttyä:
- Shimanon elektroninen 2x-voimansiirto & levyjarrut
- ohjaustanko 380-400mm. Ei integroitua - stemmiä/tankoa pitää pystyä vaihtamaan toisistaan riippumatta.
- kammet max. 170mm - mieluiten 165mm

Pakko-ostotilannetta ei ole mutta katsotaan sattuuko löytymään juuri sopivaa näillä spekseillä :)

Hinta: ??? €

Maakunta: Pirkanmaa

Yhteystiedot: Yksityisviesti

Muokattu: , käyttäjä: hannupekka
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Terve, Minulla on M kokoinen Wilier Cento 10 NDR myynnissä. Muilta osin vastaa kuvaustasi, mutta vaihteisto on mekaaninen Shimano Ultegra. Pyörä on Hyvinkäällä. Laitoin ilmoituksen Fillaritoriin - kts kuva sieltä. Hinta on neuvoteltavissa. Itse olen 168 cm pitkä - säätövaraa pyörässä riittää. Yt, Zoltan

Kirjoitettu
38 minuuttia sitten, Z.A.K kirjoitti:

Terve, Minulla on M kokoinen Wilier Cento 10 NDR myynnissä. Muilta osin vastaa kuvaustasi, mutta vaihteisto on mekaaninen Shimano Ultegra. Pyörä on Hyvinkäällä. Laitoin ilmoituksen Fillaritoriin - kts kuva sieltä. Hinta on neuvoteltavissa. Itse olen 168 cm pitkä - säätövaraa pyörässä riittää. Yt, Zoltan

Tuo mekaaninen ei kyllä valitettavasti kiinnosta. Kiitos kuitenkin tarjouksesta!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...