hannupekka Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2024 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2024 (muokattu) Merkki: ? Malli: ? Lyhyt kuvaus: endurance-pyörä Rungon koko: XS/50/52 Kuvaus: Olisiko jollain ylimääräisenä rennolla geometrialla varusteltu maantiemenopeli? Nykyään alla vuoden 2021 Canyon Grail XS-kokoisena (geometriat ja vertailu esim. täältä: https://99spokes.com/en-EU/bikes/canyon/2021/grail-7-1by) ja tavoitteena olisi löytää 2x voimansiirrolla maantielle joku hieman rennommalla ajoasennolla. Kuskilla pituutta 170cm ja jalan sisämitta vähän alle 78cm - esimerkiksi Canyonilta sopiva koko on XS. Nämä vaatimukset pitäisi täyttyä: - Shimanon elektroninen 2x-voimansiirto & levyjarrut - ohjaustanko 380-400mm. Ei integroitua - stemmiä/tankoa pitää pystyä vaihtamaan toisistaan riippumatta. - kammet max. 170mm - mieluiten 165mm Pakko-ostotilannetta ei ole mutta katsotaan sattuuko löytymään juuri sopivaa näillä spekseillä :) Hinta: ??? € Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yksityisviesti Muokattu: 27. Lokakuuta, 2024, käyttäjä: hannupekka
Z.A.K Kirjoitettu 4. Tammikuuta Kirjoitettu 4. Tammikuuta Terve, Minulla on M kokoinen Wilier Cento 10 NDR myynnissä. Muilta osin vastaa kuvaustasi, mutta vaihteisto on mekaaninen Shimano Ultegra. Pyörä on Hyvinkäällä. Laitoin ilmoituksen Fillaritoriin - kts kuva sieltä. Hinta on neuvoteltavissa. Itse olen 168 cm pitkä - säätövaraa pyörässä riittää. Yt, Zoltan
hannupekka Kirjoitettu 4. Tammikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Tammikuuta 38 minuuttia sitten, Z.A.K kirjoitti: Terve, Minulla on M kokoinen Wilier Cento 10 NDR myynnissä. Muilta osin vastaa kuvaustasi, mutta vaihteisto on mekaaninen Shimano Ultegra. Pyörä on Hyvinkäällä. Laitoin ilmoituksen Fillaritoriin - kts kuva sieltä. Hinta on neuvoteltavissa. Itse olen 168 cm pitkä - säätövaraa pyörässä riittää. Yt, Zoltan Tuo mekaaninen ei kyllä valitettavasti kiinnosta. Kiitos kuitenkin tarjouksesta!
Z.A.K Kirjoitettu 4. Tammikuuta Kirjoitettu 4. Tammikuuta Terve, Jos pyörä muuten kiinnostaa, voin irrottaa Ultegrat ja laittaa tilalle shimano 105 diy - silloin pyörän hinta 3600Eur tai ilman Ultegra settiä 2800 Eur (sinä ostata ja asennat diy setun)?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään