Winsentti Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2024 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2024 Merkki: Haibike Malli: Haibike Xduro Fatsix 8.0 Lyhyt kuvaus: sähköfatbike 26" Rungon koko: M Moottorin teho: 250W Runkonumero: 1234567890 Kuvaus: Uuden pyörän vuoksi juuri huollettu Haibike Xduro Fatsix 8.0 myyntiin! • Runkokoko M (olen itse 175cm) • Ajettu 1412km, otettu käyttöön huhtikuussa 2019 • Huollatettu 16.10.2024, huollossa vaihdettu takapakka vääntyneen hampaan vuoksi • Käytännössä uudet Scwalbe Jumbo Jim 4.00x26" ulkorenkaat, tubeless-konversio tehty • Varusteita: ○ Busch+müller IQ-X etuvalo, toimii suoraan Yamahan ohjaimesta ○ Ladattava takavalo satulan alla ○ Lokasuojat 2+2 yhdistelmä SKS Fatboard & Zefal ○ Raceface Chester -polkimet ○ Soittokello Knog Oi ○ Hissitolppa (vakio) ○ Pyörän kuljetuksen vuoksi kuvassa irrallaan oleva AXA 800 –linkkulukko telineineen ○ Sisärenkaat mukaan (nyt tubeless) ○ Yamahan alkuperäinen laturi ○ Varalla ollut vaihtajan korvake (derailleur hanger) Ainoa tiedossa oleva puute pyörässä on hissitolpan vaijeri, joka taittui pyörän kaaduttua paikaltaan seinää vasten. Vaijerin kuori on tuettu yläpäästään taittumisen vuoksi. Pyörän kuvat otin kotona, ja Fillaritorin pakollinen kenttä "runkonumero" on täytetty numerosarjalla, koska unohdin ottaa kuvan siitä. Olen joka tapauksessa pyörän ensimmäinen omistaja ja olen ostanut sen Espoon Ebikebrothersilta. -- Speksit (2020 Haibike XDURO FatSix 8.0 - Specs, Reviews, Images - Mountain Bike Database (mtbdatabase.com)) Frameset • Frame Haibike, XDURO FatSix, Aluminium 6061, Thru-axle M12 (1.50) x 197mm, Disc brake Post Mount • Fork RockShox Bluto RL, RockShox, Bluto RL, Lockout, Air, Travel= 100 mm, Aluminium steerer tube 1 1/8" - 1 1/2" tapered, 15 x 150mm thru-axle • Motor Yamaha 250W 70Nm mid-drive, Yamaha, PW-SE System, 250 W, 70 Nm, 25 km/h • Battery Yamaha 500Wh, Yamaha, Lithium Ion, 500 Wh Wheels • Wheels Alexrims, Blizzerk80, Aluminium • Wheel Size 26" • Spokes Sapim, Leader, black • Tires Schwalbe, Jumbo Jim Evo, 100-559, 26" x 4.00" Drivetrain • Chain SRAM NX, SRAM, PC1110 • Crank Haibike Components, Aluminium, 38 teeth • Bottom Bracket integrated in the motor • Rear Derailleur SRAM NX, SRAM, NX • Shifters SRAM NX, SRAM, NX, Trigger switch, 11 speed Components • Handlebar Haibike Components, TheBar ++, 780 mm • Saddle Haibike Components, TheSaddle • Seatpost XLC, AllMtn, Remote, Telescope, 31.6 mm • Stem Haibike Components, TheStem 2, A-head, Bar bore: 31.8 mm • Grips Haibike, MTB grips • Headset Feimin, A-Head Tapered, Aluminium, cartridge bearing Hinta: 2200€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään