Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Giant TCX Advanced 1 Hiilikuitu-cyclocrossari, S/50, Espoo

Recommended Posts

Kirjoitettu (muokattu)

Merkki: Giant

Malli: TCX Advanced 1

Lyhyt kuvaus: Hiilikuitu-cyclocrossari

Rungon koko: S/50

Kuvaus: Myydään hiilikuituinen vuosimallin 2015 Giant TCX Advanced 1 cyclocross-pyörä Shimano Ultegra 2x11 voimansiirrolla, ROTORin kampisarjalla, nestemäisillä levyjarruilla (Shimano RS-685) ja laadukkaalla kevyesti rullaavalla Giant P-CXR-1-vannesarjalla. S/50-kokoinen runko, joka lienee optimaalinen 170-175 cm kuskille (mutta menee vähän pidemmällekin, kuten minulle). Rungossa ja etuhaarukassa on riittävästi väljyyttä yli 40 mm leveille renkaille. Pyörällä ei ole ajettu kilpaa eikä koskaan sorateitä vaikeammassa maastossa. Pyörä on hyvässä kunnossa ja oikeastaan jäänyt minulla viime vuosina aika vähällä ajolle, kun olen keskittynyt enemmän perinteiseen maantiepyöräilyyn.

Hintapyyntö: 1200 €. Kuvan polkimet eivät sisälly kauppaan, satula tulee olemaan myös eri kuin kuvassa. Sen sijaan voin luvata kaupanpäällisinä nastarengassatsin. Pyörä sijaitsee Espoossa, myynti ainoastaan noutona. Yhteydenotot sähköpostitse tuomashn ( at ) gmail (piste) com

Giantin sivujen kuvaus pyörästä: https://www.giant-bicycles.com/us/tcx-advanced-pro-1-2015

Hinta: 1111 €

Maakunta: Uusimaa

Yhteystiedot: tuomashn ( at ) gmail (piste) comtuom

Image from iOS (1).jpgImage from iOS (2).jpgimage.pngimage (1).png

Muokattu: , käyttäjä: Mash
Uusi hinta
Kirjoitettu
1 tunti sitten, JussiJP kirjoitti:

Moikka,

Onko tuossa edessä 15mm läpiakseli ja takana perinteinen pikalinkku?

Kyllä, juurikin niin, läpiakseli edessä ja maantiepyörä-tyyppinen QR-pikalinkku takana.

Pyörän speksit ovat kutakuinkin samat mitä USA:n Giant listaa tälle pyörämallille: https://www.giant-bicycles.com/us/tcx-advanced-pro-1-2015 . Jotain vähäisiä muutoksia vuosien saatossa, tyyliin nykyinen ketju ja takarattaisto taitaa olla SRAMin komponentteja.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...