smpsa Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2024 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Nordest Malli: Britango II Lyhyt kuvaus: 29" 140mm Moderni Jäykkäperä Rungon koko: L Kuvaus: Hyväkuntoinen modernilla geometrialla (Loiva keula + jyrkkä satulatolppa) varustettu "Hardcore Hardtail" Rungossa hieman kulumaan, näkyvät kuvissa. Siistissä kunnossa kuitenkin. Runko kokoa L, itse 183cm ja sopiva, varmaan sopiva 177 - 190 cm pitkille, riippuen mieltymyksistä. Pyörällä olen itse ajanut 380km / 27tuntia. Myydään liian vähäisen käytön vuoksi. Keula : Marzocchi Bomber Z1 140mm (Grip vaimennnin, vastaa FOX 36 Rhythm keulaa). Ajettu 27h / 380km Etukiekko : Raceface AR30 kehä, novatec napa. Ajettu noin 500km Takakiekko: Easton AR27 kehä (Easton maastokehät brändittiin jossain vaiheessa Racefaceksi, joten samanlaiset kehät edessä ja takana), Novatec napa. Ajettu noin 500km Kammet : Shimano SLX 170mm + 32T ovaali ratas, hyvässä kunnossa. Takavaihtaja : SRAM NX Eagle (Ajettu 27h / 380km Pakka : SRAM NX Eagle (Ajettu 27h / 380km) Ketju : SRAM X01 Eagle, Rex vahalla, eli kestävä ketju jolla ajat seuraavat 300-500km rasvailematta (Ajettu 27h / 380km) Hissitolppa : Brand-X Ascend 150mm - Todella hyväkuntoinen Jarrut : SRAM Guide T - edessä 203mm ja takana 180mm levy. (Ajettu 27h / 380km) Renkaat : 29x2,6, Maxxis Rekon + Bontrager XR2 Putkiosat: Raceface Gripit : Ergon Kuvasta poiketen polkimet sekä etulokasuoja jää itselle, seköä pyörä myydään eri satulalla. Pyörässä kaikki toimii hienosti ja pyörä on hieno ajaa. Voidaan myydä myös runkosettinä. Esimerkiksi sisältäen keskiö + ohjainlaakeri + hissitolppa + kammet + ratas 450€ Hinta: 900 € Paikkakunta: Nurmijärvi Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yksityisviesti / 0405596774 Muokattu: 30. Joulukuuta, 2024, käyttäjä: smpsa Hinnan lasku
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään