Kesalaineneelis Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2024 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Alpinestars Malli: BNS Tech-2 Lyhyt kuvaus: niskatuki Kuvaus: KÄYTTÄMÄTÖN Alpinestarsin niskasuoja DH käyttöön. Hinta: 100€ Paikkakunta: Vihti Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: sähköposti: [email protected] puh. 0449730229 Muokattu: 23. Lokakuuta, 2024, käyttäjä: Kesalaineneelis
Kesalaineneelis Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2024 L-kokoinen on.
kawa-7r Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2024 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2024 Mä voisin ostaa tämän kyl mut vast loppuviikosta miten ton postituksen kans tehdään oon viel vuodepotilaana loppuviikon kun sääriluu on palasina mut jos vaiks laitat sen postilla vaimon nimellä?
Kesalaineneelis Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2024 6 tuntia sitten, kawa-7r kirjoitti: Mä voisin ostaa tämän kyl mut vast loppuviikosta miten ton postituksen kans tehdään oon viel vuodepotilaana loppuviikon kun sääriluu on palasina mut jos vaiks laitat sen postilla vaimon nimellä? Eiköhän postitus onnistu ihan hyvi! Harmi kuulla et oot vuodepotilaana, toivotaa et nopeesti taas tsygän päällä.
Kesalaineneelis Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2024 Postitus onnistuu kyllä, laitatko tarkemmat postitustiedot yv:nä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään