Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Canyon Ultimate CF SL8 maantiepyörä, S, Nurmijärvi

Recommended Posts

Kirjoitettu

Merkki: Canyon

Malli: Ultimate CF SL8

Lyhyt kuvaus: maantiepyörä

Rungon koko: S

Kuvaus: Paljon pyörää, edullisesti!

Myytävänä erittäin hyvässä kunnossa oleva 2018 Canyon Ultimate CF SL 8 koossa S.

Osasarja on täyttä Ultegraa (R8000, 2x11), kaikki päästä päähän. Polkimista lähtien, jotka luonnollisesti sisältyvät hintaan.

Pyörä on ollut uskollinen ja luotettava lenkkikumppani ja olen omistanut sen uudesta asti. Pyörää on huollettu säännöllisesti ja kuluvia osia on vaihdettu tarpeen mukaan (muun muassa kampisarja, ketju, takapakka, jarrupalat) ja vaihdevaijeritkin uusittu tarvittaessa. Teknisesti pyörä on erinomaisessa käyttökunnossa, vaihteet naksahtelevat paikoilleen kuin ihmisen ajatus ja levyjarrut pysäyttävät vauhdin tehokkaasti. Pyörän iän huomioiden vähäisiä, lähinnä kosmeettisia käytön jälkiä luonnollisesti löytyy, mutta yleisilme on siisti.

Kaulaputki on jätetty katkaisematta, jolloin ajoasennon saa säädettyä haluamakseen, aina kisamaisen kireästä leppoisaan endurance -tyyliin ja kaikkeen siltä väliltä.

Pyörän mukana tulevat kuvissa näkyvät polkimet, kaksi Canyonin pullotelinettä ja Garmin mittarin pidike.

Pyörä on S-kokoa, eli se on 172-178 cm pitkille ajajille suunniteltu. Itse olen 173 ja koko sopii minulle täydellisesti, säätövaraa löytyy kuitenkin kumpaankin suuntaan.

Ketju on Rexin kuumavahalla vahattu ja mukaan saat toisen juuri vahatun ketjun. Olen käyttänyt noita vuorotellen ja kummassakaan ketjussa ei venymä ole vielä lähelläkään vaihtorajaa. Lisäksi pyörän mukana tulevat alkuperäisen Canyonin momenttiavaimet ja tuliterät Shimano SPL-SL -klossit polkimiin.

Runko: Canyon Ultimate CF SL 2018, koko S (noin 25000km ajettu)
Kiekot: DT Swiss PR1600, renkaat Continental GP5000
Kahvat ja jarrut: Ultegra R8000
Etuvaihtaja: Ultegra R8000, takavaihtaja: Ultegra R8000
Jarrulevyt: Shimano Ice-tech Freeza 160mm
Satulatolppa: Canyon S13 hiilikuitu
Kammet: Shimano Ultegra R8000T
Takapakka: Shimano Ultegra 11-30 11s
Ketju: Shimano Ultegra 11s (kaksi kappaletta)

Kaupankäynti kasvotusten, pyörä sijaitsee Nurmijärvellä

Hinta: 950€

Maakunta: Uusimaa

Yhteystiedot: O5O 38544kuusysi, tai jätä yksityisviesti foorumin kautta.

canyon1.jpgcanyon2.jpgcanyon3.jpgcanyon4.jpgcanyon5.jpgcanyon6.jpgcanyon7.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...