Juharahi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2024 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Trek Domane SLR 2017 Malli: Force eTap AXS Lyhyt kuvaus: Disc Rungon koko: 58 Kuvaus: Erittäin siisti ja hyväkuntoinen alunperin Trek Domane SLR6 Disc -endurance pyörä jota päivitetty isolla kädellä. Kaksi kesää ajetut(~3500km) Force AXS 12s komponentit jarruineen, yhden kesän vahattuna ajetut Force ketjut, hyvät 28mm GP5000STR renkaat litkutettuina ja ajamattomat DT Swiss P1850 kiekot. Rungolla ajettu n.9000km. Pyörässä Iso-speed värinänvaimennukset molemmissa päissä ja takana se on säädettävä. Erittäin mukava, nopea ja kevyt pyörä ajaa. Itse olen 186cm/87cm ja pyörä sopiva jonkinverran pienemmällekin ja aika reilusti isommalle. Kuvien setupilla paino noin 8,3kg. Tähän menee myös ainakin 37mm renkaat ja jotkut käyttävät näitä myös graveleina. Itse en ole tätä hiekalla ajanut. 10-36 takapakka ja 33-46 eturattaat. Dropperiblipsit. Kuvien varusteet saa mukaan, mukaanlukien Speedplay klossit. Hinta: 2800€ Paikkakunta: Akaa Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yv. tai 04o 8kolme 7 697kolme Muokattu: 8. Syyskuuta, 2024, käyttäjä: Juharahi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään