sledgehammer Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2014 Niinpä. Kaveri kauppas mulle just tänään uudenveroista valkoista Cervelo soloist alurunkoa. Vahinko, ettei sitä oo sillä värillä saatavilla ja jostain syystä tuon pirinistin kamera sattui olemaan rikki, kun pyysin kuvia... Pannaas tähän vielä perään jampan tämänhetkinen sähköpostiosoite, että googleen tulee paremmin hittejä. Eetu Paakkanen[email protected]
TeroN Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2014 Mulle kans tämä sama sankari yritti myyydä 9 zero 7 fatbikeä. (olin laittanu ostoilmoituksen) Kuvaa ei saanut lähetettyä kun oli se kamera hajalla. Kuitti löyty mutta siitäkään ei sähköpostin kautta mitään todistusta saatu. Osoite oli keskellä peltoa, yms yms. Veti herneen nenään kun sanoin että käyn menopelimarketista tarkastamassa asian kun sieltä pyörän oli ostanut. Sanoi että antaa olla saan kyllä myytyä pyörän muillekkin. Onnea vaan.
tmai Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2014 Pohjanmaalta tältä herralta ois löytynyt kaipaamani Dura-Acen kahvat...
Sandels Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2014 Ja mullekin löytyisi pössypaunolta vuoden vanhoja LX-vipuja ihan peruspeksillä: "pohjanmaalta uudenveroisenatee tarjous" tilinumero FIXXXX550011222557 eetu pakkanen aktiapankki[email protected] http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=190775&o=220
lasseleinonen Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2014 Jees, tännekin tarjoiltiin ostoilmoituksen perusteella voimansiirtoa. Hälytyskellot alkoi soimaan kun vastaukset olivat lyhyitä eikä tarkennuksia saanut mihinkään kysymääni. Olkaapa varovaisia ettei rahat mene huijareille.
UWS Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Tuli mulle samalta tyypiltä ihan sama teksti
jas Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2015 Ja mullekin löytyisi pössypaunolta vuoden vanhoja LX-vipuja ihan peruspeksillä: "pohjanmaalta uudenveroisenatee tarjous" tilinumero FIXXXX550011222557 eetu pakkanen aktiapankki[email protected] http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=190775&o=220"monipuolinen harrastaja"
juu-zo Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2015 Osaako joku selittää miten on mahdollista että yksi ja sama henkilö voi yli 5 vuoden ajan huijata ihmisiltä rahaa eikä tätä olla saatu loppuman?
Guest Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2015 Osaako joku selittää miten on mahdollista että yksi ja sama henkilö voi yli 5 vuoden ajan huijata ihmisiltä rahaa eikä tätä olla saatu loppuman? Lievä petos. Sakkoja -> varattoman ei tartte maksaa ja ralli jatkuu. Samalla tavalla kuin jotkut hakee juoksukaljat vuodesta toiseen kaupasta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään