opanster Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2024 (muokattu) Merkki: On One Malli: TikTik -600e! Lyhyt kuvaus: 29’ teräsrunkoinen jäykkäperä Rungon koko: 19.5 / XL Kuvaus: Myydään teräsrunkoinen OnOne TikTik. Runko alunperin OnOnen Sick-Bicyclesin kuolinpesästä poistama ja OnOneksi tarroittama. Tää on Hello Daven serkku. Alunperin tarkoitettu 27.5 kiekoille, mutta mun käytössä 29’ toiminut hienosti. Joustoa edessä 130mm. Kiipeää hienosti, ja alamäkeen menee kovaa, raju peli! Keula Rockshox 35, voimansiirto Racefacea ja Shimanoa. Brand-X:n 100mm dropperitolppa. Takakiekko Dt-swiss, edessä wtb. Renkaat litkutetut RacingRalph/Smörgäsbord. Tässä setupissa ei korkeuden puolesta mene käytännössä alle 180cm polkijalle, pituus kyllä ok. Oon ite 180cm ja juuri sopiva. Ilman dropperitolppaa toki lyhyemmillekin. Jos ei tällä hinnalla mene, pidän itse. Hinta: 500e Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: O4OO365068 hanninen.otto(ät)gmail.com Muokattu: 1. Syyskuuta, 2024, käyttäjä: opanster
Kuski87 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2024 (muokattu) Yv Muokattu: 30. Elokuuta, 2024, käyttäjä: Kuski87 Yksityisviesti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään