Vuotila Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2024 Merkki: Cube Malli: AMS 100 Super HPC SLT 29 Lyhyt kuvaus: Kisakireä 29" XC-tykki Rungon koko: XL Kuvaus: Tyhjentelen muuton alta autotallia ja nyt sieltä saa lähteä kisakireä Cuben kuiturunkoinen 29" polkutykki. Tällä on ajettu XC-kisaakin, mutta sopii myös kevyempään polkuajeluun, jota itse olen sillä harrastanut. Runko on kymmenisen vuotta vanha, mutta komponenteista suurin osa on päivitetty modernimpaan edellisen omistajan toimesta. Pyörä on ollut minulla vuodesta 2018 ja sinä aikana kilometrejä on kertynyt todella vähän. Tärkeimmät komponentit: - Iskarit molemmissa päissä Fox Factory Float Kashima-pinnoitteella. Pinnoite on hyvässä kunnossa, katso kuvat. Iskarit saa lukittua tangon kytkimestä polkemisen tehostamiseksi - Voimansiirroksi vaihdettu moderni 1x11 SRAM GX Eagle -takavaihtajalla - Kampisarja SRAM XXI kuitukammilla - Kiekot Mavic Crossmax SL Pro 29" - Jarrut Avid Trail - Tanko Syntace Vector -hiilikuitutanko. Kiinni tällä hetkellä Renthalin lyhyt stemmi, myös pidemmän saa mukaan - Istuinkannatin Rock Shox Reverb -hissitolppa. Alkuperäisen kuitutolpan saa mukaan - Satula Prologo X10 - Renkaina Schwalbe Racing Ralph + Racing Ray - Polkimina saa mukaan Shimano SPD -vispiläpolkimet. Koeajon ajaksi voin laittaa kiinni myös flattipolkimet. Halutessasi saat ilmaiseksi mukaan myös Shimanon SPD-maastopyöräilykengät koossa 46. Pyörä sijaitsee Kauniaisissa. Vain nouto. Itselläni on mittaa 189 cm. Pyörä sopii tästä hieman pidemmälle tai lyhyemmällekin kuskille kehon mittasuhteista ja mieltymyksistä riippuen. Hinta: 750 Paikkakunta: Kauniainen Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: vu miuku iki piste äf ii 040 512 6767
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään