Milo Viskari Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2024 Merkki: Norco Malli: Range a9 Lyhyt kuvaus: 29" 2019 AL Rungon koko: L Kuvaus: Myydään luottopeli. Olen itse toinen omistaja ja ensimmäinen omistaja osti tämän norcolta pari vuotta sitten. Rungon koko L itse olen 180cm pitkä ja pyörä on aika hyvän kokoinen. Rungossa kulumaa pari kiveniskelmää mutta ei muuta maalista pidemmällä. Haarukoissa pienet naarmut, omaa ajoa ei ole haitannut eikä ole niin isot että vaikuttaisi ajoon millään tavalla. Päivitykset: kiekot-> mavic deemax hyvässä kunnossa ei heittoa, iskari -> marzocchi bomber cr öhlins jousella hyvässä kunnossa huollettu noin 20h sitten, Kumit ->vittoria mazza. Osat: fox 36 perfomance keula 160mm mazocchi bomber cr öhlins jousella sram code r jarrut mavic deemax vanteet vittoria mazza kumit tranzx dropperi 150mm sram descendant kammet gx vaihtaja nx vivulla raceface turbinez tanko raceface gripit ketjuohjuri en tiedä merkkiä. En saa ladattua kuvia jostain syystä. Tule pyytämään yv Hinta: €1600 Paikkakunta: Hämeenlinna Maakunta: Kanta-Häme Yhteystiedot: YV, milo. [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään