-sakari- Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Uuden karheet Surly Malli: Dirt Wizard 27.5x3.0 60tpi TR Lyhyt kuvaus: Renkaat 2kpl + sisurit Kuvaus: Agressiivinen 27.5" rengas. Taitettava ja tubeless ready. Ajettu max 20km, eli uutta vastaavassa kunnossa (0vh 90€ kpl). Loistavalla pidolla varustetut renkaat. Myydään kun ei pyörää mihin laittaa. Säilytetty lämpimässä kellarissa. Hintaan kuuluu 2kpl renkaita ja 3" leveille renkaille sopivat sisurit (2kpl) presta venttiilillä. Linkki valmistajan sivuille renkaasta: https://surlybikes.com/parts/dirt_wizard 27.5x3.0 60tpi Taitettava Tubeless Ready Hinta: 90€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yksityisviesti Muokattu: 12. Lokakuuta, 2024, käyttäjä: -sakari- Hinnan alennus
Prem Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2024 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2024 Hei.haluaisin osta ne kumit.ma olen itse virosta.mun ystava ela lohjalla.olisiko mahdollista toimit kumit lohjalle?paikan päälla hän maksaisi.kiitos.indrek
-sakari- Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2024 Hei, en valitettavasti pysty tuomaan renkaita Lohjalle. 6.10.2024 klo 11.42, Prem kirjoitti: Hei.haluaisin osta ne kumit.ma olen itse virosta.mun ystava ela lohjalla.olisiko mahdollista toimit kumit lohjalle?paikan päälla hän maksaisi.kiitos.indrek
Prem Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2024 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2024 Hei.missä te helsinkissa asute?jos mun ystava saisi hakea ne kumit?kiitos.indrek
-sakari- Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2024 Hei, sovin alustavasti juuri jonkun toisen kanssa renkaiden myynnistä. Ilmoitan sinulle jos kaupat hänen kanssa ei onnistukkaan! 7 minuuttia sitten, Prem kirjoitti:
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään