Takomo Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2024 Merkki: Pole Malli: Stamina remastered Storm gray Lyhyt kuvaus: Mullet/full29" 160 tai 180mm Rungon koko: K2 Kuvaus: Myydään ensijaisesti runkosettinä. -Fox DHX2 250*75 180mm(nyt kiinni) ja Rockshox super deluxe ultimate 160mm ja tähän tietty yoke. -Crankbrothers tolppa 150mm -Ohjainlaakeri Cane creek Linkusto laakeroitu toissa talvena. Ajot ollut tämän jälkeen vähäisempää. Parkkia, polkuja ja työmatkaa. Muista osista voidaan ostajan kanssa keskustella. Esim. Lyrik ultimate 160mm voisi lähteä etuisasti ja myös 165mm pitkät NX kammet. Muut osat Deore XT jarrut GX Eagle voimansiirto Tästähän on helpohko rakentaa kun rungon sisäisiä vientejä ei ole kuin pätkä hissitolpalle. Koko höskän hinta 3000€ ja viilataan sit halutaanko kaikki. Itse olen 180cm ja koko oli muistaakseni enemmän race mun mittaiselle. Menee varmasti lähes 190 mittaiselle Mainittakoon vielä että pyörällä ajelu meinaa aina kuopata myyntihalut. Tälle vaan nyt ei meinaa enää olla ajoa niin että kannattaisi tallissa pitää. https://polebicycles.com/2021/10/07/pole-stamina-160-remastered-review-on-bike-radar/ Hinta: €3000 Paikkakunta: Seinäjoki Maakunta: Etelä-Pohjanmaa Yhteystiedot: Yv.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään