Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

TREK Powerfly 5 Powerfly 5 Gen 4 L-kokoinen sähkömaastopyörä, L, Oulu

Recommended Posts

Kirjoitettu (muokattu)

Merkki: TREK Powerfly 5

Malli: Powerfly 5 Gen 4

Lyhyt kuvaus: L-kokoinen sähkömaastopyörä

Rungon koko: L

Moottorin teho: 625W

Runkonumero: WTU215G1103T

Kuvaus: Myydään lähes uuden veroinen sähkömaastopyörä vähäisen käytön vuoksi. Mukaan pyörässä kiinni olevat varusteet, kuten juomapulloteline, rapakaaret ja valot. Ajettu noin 450km ja takuuta jäljellä vielä 8kk. Pyörä Oulussa ja vain nouto

Hinta: 2700

Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Yhteystiedot: 045 342 6921

IMG20240808132226.jpgIMG20240808132231.jpgIMG20240808132257.jpgIMG20240808165931.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Eetukk
Kirjoitettu

Morjens. Avaimet akkuun löytyy ja takuukortti löytyy. Tosiaan tarkennuksena, että vaihteistolla on vielä takuuta jäljellä sen 8kk sekä rungolla on elinikäinen takuu. Pyörän ensihuolto tehtiin viime syksynä liikkeessä kun oli ajettu joku 150km. Itse olen sen jälkeen ketjuja rasvaillut. Pyörä vuosimallia 2023. 

Olen kotona normaalisti iltapäivisin klo 15 eteenpäin. Ota mukaan 2700€ ja jos tuntuu että jokin ei täsmää niin katsotaan uudelleen. Voin tarvittaessa laitta sinulle kuvat tuosta vuosimallimerkinnästä sekä takuukortista 

Kirjoitettu

Moro. Tottakai onnistuu mobilepay. Laitatko sun puhelinnumeron niin laitan sulle viestillä noi kuvat sekä osotteen. Kyllähän tuo eturenkaan irrotus onnistuu tässä pihalla. 

Ostokuittia ei ole tallessa, mutta tuossa takuukortissa näkyy ostopäivä ja liikkeen leima. Huollon teetätin keinäsellä.

• Eetukk changed the title to TREK Powerfly 5 Powerfly 5 Gen 4 L-kokoinen sähkömaastopyörä, L, Oulu 2800 €

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...