Eetukk Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2024 (muokattu) Merkki: TREK Powerfly 5 Malli: Powerfly 5 Gen 4 Lyhyt kuvaus: L-kokoinen sähkömaastopyörä Rungon koko: L Moottorin teho: 625W Runkonumero: WTU215G1103T Kuvaus: Myydään lähes uuden veroinen sähkömaastopyörä vähäisen käytön vuoksi. Mukaan pyörässä kiinni olevat varusteet, kuten juomapulloteline, rapakaaret ja valot. Ajettu noin 450km ja takuuta jäljellä vielä 8kk. Pyörä Oulussa ja vain nouto Hinta: 2700 Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: 045 342 6921 Muokattu: 15. Elokuuta, 2024, käyttäjä: Eetukk
Eetukk Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2024 Morjens. Ei aivan lähde 2500€. Voin sen verran tulla vastaan, että 2700€.
Eetukk Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2024 Morjens. Avaimet akkuun löytyy ja takuukortti löytyy. Tosiaan tarkennuksena, että vaihteistolla on vielä takuuta jäljellä sen 8kk sekä rungolla on elinikäinen takuu. Pyörän ensihuolto tehtiin viime syksynä liikkeessä kun oli ajettu joku 150km. Itse olen sen jälkeen ketjuja rasvaillut. Pyörä vuosimallia 2023. Olen kotona normaalisti iltapäivisin klo 15 eteenpäin. Ota mukaan 2700€ ja jos tuntuu että jokin ei täsmää niin katsotaan uudelleen. Voin tarvittaessa laitta sinulle kuvat tuosta vuosimallimerkinnästä sekä takuukortista
Eetukk Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2024 Moro. Tottakai onnistuu mobilepay. Laitatko sun puhelinnumeron niin laitan sulle viestillä noi kuvat sekä osotteen. Kyllähän tuo eturenkaan irrotus onnistuu tässä pihalla. Ostokuittia ei ole tallessa, mutta tuossa takuukortissa näkyy ostopäivä ja liikkeen leima. Huollon teetätin keinäsellä.
Eetukk Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2024 Morjens Stance. Tarina päättyi siten, että edellinen ostaja ei päässyt lähtemään töiden vuoksi ajelemaan. Olisiko kiinnostusta?
Stance Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2024 Vaikuttikin ekasta viestistä lähtien hieman trollilta.. asuu varmaan jossain Oulussa. 😄 itse en ole ostamassa 👍
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään