Tomivlmk Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2024 Merkki: Specialized Malli: Turbo levo comp alloy Lyhyt kuvaus: 29/27,5 hinta tarkistettu Rungon koko: S4 Moottorin teho: 250W Runkonumero: WSBC001085319S Kuvaus: Edit: Vaihtokauppakin voisi mahdollisesti kiinnostaa mäkipyörään tai enduropyörään/runkosettiin. Myyntiin Specialized Levo comp alloy S4 koossa, eli totutummin L-koko. Pyörä ostettu 28.5.2023 Cyclistä seinäjoelta. Pyörällä on kokonaisuudessaan ajettu 1800km, mutta moottori vaihdettu juuri anturivian vuoksi uuteen. Suojateipattu kriittisimmistä paikoista, mutta joitain maastopyörälle tyypillisiä käytönjälkiä toki löytyy. Pyörään on päivitetty uutena Mavic E-Deemax kiekot ja viime syksynä Rockshox Super deluxe ultimate coil-iskari. Myös voimansiirto on vaihdettu uutena Shimanon tuotteisiin, mutta ne pidän itselläni ja parin lenkin verran ajettu alkuperäinen Sram Gx eagle voimansiirto tulee mukaan. TEKNISET TIEDOT FRAMESET Frame: Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing Seat Binder: Alloy, 38.6mm SUSPENSION Rear Shock: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm Fork: Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel COCKPIT SeatPost: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm Stem: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore Grips: Specialized Trail Grips Saddle: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm Handlebars: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width BRAKES Front Brake: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm Rear Brake: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm DRIVETRAIN Rear Derailleur: SRAM GX Eagle, 12-speed Shift Levers: SRAM GX, trigger, 12-speed Cassette: Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t Crankset: Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm Chain: SRAM NX Eagle, 12-speed Chainrings: SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel WHEELS & TIRES Front Hub: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h Rims: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready Rear Hub: Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h Spokes: DT Swiss Industry Front Tire: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6″ Rear Tire: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5×2.6″ Inner Tubes: Standard, Presta Valve E-BIKE Motor: Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor UI/Remote: Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote Battery: Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh Charger: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness Koko paketissa tosiaan toiset kiekot ja coil-iskari, joilla tämä on valmis peli vaikka sähköenskaan viivalle. Myynnin syynä suurempi kiinnostus muilla pyörillä ajoon, jonka vuoksi tämä jäänyt liian vähälle huomiolle. Kuitti ja kaikki löytyy mukaan mitkä uutenakin tuli. Hinta: - Paikkakunta: Seinäjoki Maakunta: Etelä-Pohjanmaa Yhteystiedot: O5O545O455, [email protected] tai YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään