Picasso. Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Giant Malli: Trance X Lyhyt kuvaus: Täysjousto 29 Rungon koko: M Kuvaus: Myydään joka paikan höylä. Stravasta laskettu tuntien määrä ylös mitä metsälenkkejä ajeltu, noin 65 tuntia/ n.350km sekä tähän päälle työmatka-ajoa asfaltilla. Yhden päivän ollut bikeparkissa, tällä reissulla ei kaatumisia. Joten hyvin vähällä käytöllä ollut hyvä kuntoinen täysjousto. Malli on vuoden 2021, Shimanon SLX vaihtajilla ja Foxin etuhaarukalla sekä Foxin taka iskunvaimentimella. X-mallissa on pidemmät 135/150 mm joustot. Muutamasta paikasta löytynyt pari naarmua, näistä voin ilman muuta laittaa kuvan. Koeajo mahdollisuus Kokkolassa. Itse olen 173cm, tämä koko on ollut hyvä. Olen pyörän toinen omistaja, aiempi omistaja oli kerennyt ajamaan melkein vain testilenkin ja ihastunut täysjousto sähkömaasturiin, jolloin tämä jäi ylimääräiseksi hänelle. Myynnin syy, jotain uudempaa ja XC tyylisempää etsinnässä. Trance X 29 on lisäksi varustettu Flip Chip -säädöllä, jossa takaiskarin kiinityspalaa kääntämällä pyörään saadaan joko erittäin loiva ja matala tai hieman korkeampi ja jyrkempi geometria. LOW-asennossa asennossa pyörä on parhaimmillaan kovassa vauhdissa ja suhteellisen tasailla reiteillä, kun taas HIGH-asennossa kampien osumat kiviin ja juuriin vähenevät ja pyörän polkemistehokkuus paranee. Runko: ALUXX SL-Grade alumiini, 135 mm joustomatka, Flip Chip -säätö, Boost 12x148 mm Haarukka: Fox 36 Float Rhythm, 150mm, GRIP damper, Boost 15x110 QR, 44mm offset Takaiskunvaimennin: Fox Float DPS Performance, 185/55 Shimano SLX voimansiirto Shimano MT520 4-sylinterijarrut Tässä vielä tarkempi linkki pyörän tietoihin: https://www.giant-bicycles.com/gb/trance-x-29-2-2021 Alkuperäinen kuitti löytyy, sekä alkuperäisosia (heijastimia yms.) Voidaan harkita tapauskohtaisesti vaihtoa! Hinta: 1900 TÄMÄN VIIKON 1700 Paikkakunta: Kokkola Maakunta: Keski-Pohjanmaa Yhteystiedot: Puh: 0408320489 -Iiro Lehtola tai yksityisviesti tai sähköposti: [email protected] Muokattu: 8. Syyskuuta, 2024, käyttäjä: Picasso. Hinnan päivitys
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään