ikinarri Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Trek Malli: Emonda SL 6 Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: 54 Kuvaus: Nyt myyntiin loistavassa kunnossa oleva Trekin täyshiilikuitu maantiepyörä. Olen ostanut pyörän uutena 12/2017 Keravan pyöräliike Lundbergistä. Pyörä on vuosimallia 2017. Pyörällä ajettu 5110,2 kilometriä. Viimeiset kolme vuotta lähes käyttämättä sisätiloissa. Aina pesty lenkin jälkeen ja säilytetty lämpimässä. Ei ole kaaduttu. Pyörä on huollettu vuosittain ammattilaisella, lukuunottamatta viimeistä kahta vuotta. Viimeisimmän huollon jälkeen kaksi lenkkiä ajettu. Pyörässä on täysi Shimanon Ultegra-osasarja. Vaihteita 2x11. Mukaan saa Dura-Ace lukkopolkimet. Kiekot Mavic Ksyrium elitet. Itse olen ajellut litkuilla ja hyvin on toiminut. Haikein mielin luovun tästä. Oma kroppa ei enää kestä olla lukittuna tiettyyn asentoon. Kaikki kuitit ja rungon takuutodistukset löytyvät. Tarkat tiedot osista vakiona: https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/py%C3%B6r%C3%A4t/maantiepy%C3%B6r%C3%A4t/suorituskykyiset-maantiepy%C3%B6r%C3%A4t/%C3%A9monda/%C3%A9monda-sl/%C3%A9monda-sl-6/p/17430/ Vain nouto. Hinta: €1200 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti Muokattu: 2. Elokuuta, 2024, käyttäjä: ikinarri
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään