Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Trek Emonda SL 6 Maantiepyörä, 54, Espoo

Recommended Posts

Kirjoitettu (muokattu)

Merkki: Trek

Malli: Emonda SL 6

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä

Rungon koko: 54

Kuvaus: Nyt myyntiin loistavassa kunnossa oleva Trekin täyshiilikuitu maantiepyörä. Olen ostanut pyörän uutena 12/2017 Keravan pyöräliike Lundbergistä. Pyörä on vuosimallia 2017. Pyörällä ajettu 5110,2 kilometriä. Viimeiset kolme vuotta lähes käyttämättä sisätiloissa. Aina pesty lenkin jälkeen ja säilytetty lämpimässä. Ei ole kaaduttu. Pyörä on huollettu vuosittain ammattilaisella, lukuunottamatta viimeistä kahta vuotta. Viimeisimmän huollon jälkeen kaksi lenkkiä ajettu.
Pyörässä on täysi Shimanon Ultegra-osasarja. Vaihteita 2x11. Mukaan saa Dura-Ace lukkopolkimet. Kiekot Mavic Ksyrium elitet. Itse olen ajellut litkuilla ja hyvin on toiminut.
Haikein mielin luovun tästä. Oma kroppa ei enää kestä olla lukittuna tiettyyn asentoon.

Kaikki kuitit ja rungon takuutodistukset löytyvät.

Tarkat tiedot osista vakiona: https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/py%C3%B6r%C3%A4t/maantiepy%C3%B6r%C3%A4t/suorituskykyiset-maantiepy%C3%B6r%C3%A4t/%C3%A9monda/%C3%A9monda-sl/%C3%A9monda-sl-6/p/17430/

Vain nouto.

Hinta: €1200

Maakunta: Uusimaa

Yhteystiedot: Yksityisviesti

IMG_0115.jpegIMG_0116.jpegIMG_0117.jpegIMG_0118.jpegIMG_0120.jpegIMG_0121.jpegIMG_0122.jpegIMG_0123.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: ikinarri
  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...