suskalei Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2024 Merkki: Specialized Malli: Amira Comp Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 51 Kuvaus: Myydään todella hyväkuntoinen naisten Specialized Amira Comp- maantiepyörä, koko 51cm. Itse olen 164cm pitkä ja on mulle just sopiva. Olen toinen omistaja, viime kesänä ostin ja 1. omistaja ajanut pyörällä noin 1500km. Minun ajossa ollut max 150km verran. Todella kevyt ja näppärä pyörä, rullaa loistavasti! Mukaan tulee alkuperäinen stemmi ja halutessasi saat mukaan myös trainerin sisätreeniä varten. Saa tulla katsomaan ja testaamaan paikan päälle. Hinta: 1250€ Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: Susanne p. 0443567650
EemeliYlit Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2024 Hei, millainen traineri kyseessä ja myytkö erikseen?
suskalei Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2024 Moikka! En oo nyt kotona katsoakseni mallia. Joku perus traineri 😁 Myyn pyörän kanssa. Yt. Susanne
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään