Sussuski Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2024 Merkki: Canyon Malli: Ultimate CF SL Di2 Disc Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: XS Kuvaus: Pyörän olen ostanut uutena loppuvuodesta 2020. Ostotodistukset yms. ohjekirjaset kuuluvat kauppaan Di2-laturin lisäksi. Kauppaan kuuluvat myös polkimet (Shimano PD-RS500 SPD-SL -lukkopolkimet), kaksi hiilikuituista pullotelinettä (Canyon Carbon Bottle Cage) sekä ohjaamoon sopiva Garmin-teline (Canyon Cockpit Mount) Olen itse 168cm ja pyörän koko on ollut minulle täydellinen. Tämä koko olisi varmasti passeli n. 166cm-172cm pitkälle kuskille. Väri: Stealth (mattamusta) Osasarja: Shimano Ultegra Di2 11s Renkaat: Continental Grand Prix 5000 25mm Satula: Selle Italia SLR Boost Superflow S Kiekot: DT Swiss P 1800 Spline Lisätietoa pyörästä: https://www.canyon.com/fi-fi/ultimate-cf-sl-8-disc-di2/2756.html?dwvar_2756_pv_rahmenfarbe=BK%2FBK&dwvar_2756_pv_rahmengroesse=XS&history=1 Pyörä on jäänyt minulla hyvin vähäiselle käytölle ja se kaipaisi uutta kotia. Pyörällä on kokonaisuudessaan ajettu vain noin 1000km ja pyörä on todella siistissä kunnossa. Pyörällä ei ole huoltotarvetta, mutta mekaanikko tarkastaa pyörän vielä ennen luovutusta, jos kaupat sovitaan. Pyörää voi tulla katsomaan/koeajamaan Raisiossa tai Turussa. Hinta: €2950 Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään