Ozecometh Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Scott Malli: Expert Boa 43 Lyhyt kuvaus: Priimakuntoiset Kuvaus: Kengät on korkattu paketistaan toukokuussa ja olen ajanut näillä pelkkää maantielenkkiä, suurimmaksi osaksi kuivassa säässä. Eivät edes haise. Myyn koska minulla on leveälestinen mutta muuten kokoa pienempi jalka ja kengät alkavat puristaa sivuilta pidemmillä lenkeillä. Nouto/kokeilu onnistuu Helsingin Pihlajamäessä, kulkevat tarvittaessa arkisin myös keskustaan. Tässä linkki tuotteeseen. https://www.xxl.fi/scott-mtb-expert-boa-shoe-24-miesten-pyorailykengat-musta/p/1157919_1_Style?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwnqK1BhBvEiwAi7o0X0Iqd3Kiumr9lI4sRLrinRLEF2SZ6Ev8BWqmAVQqP7VeYDr5yPZK2BoCsU4QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Hinta: 80 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 045-2778907 Muokattu: 24. Elokuuta, 2024, käyttäjä: Ozecometh Hinta alentunut
Vesan- Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2024 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2024 Moro, voisin tuon 80€ maksaa sis.postikulut jos jaksat lähetellä?
Ozecometh Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2024 11.9.2024 klo 17.41, Vesan- kirjoitti: Moro, voisin tuon 80€ maksaa sis.postikulut jos jaksat lähetellä? Moi! Tämä sopii hyvin. Läheteltäisiinkö tekstaria/soitellaako huomenna detaljeista? olen nopsampi puhelimen kanssa yt. -Ossi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään