Antti Koivumetsä Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2024 Merkki: Specialized Malli: Status 160 Lyhyt kuvaus: Hae pois 1650€ huippupyörä! Rungon koko: S2 Kuvaus: Tästä näin hyvin pidetty Specialized Status 160 koko s2 eli noin S-M kokoinen itse olen 173cm ja hyvän kokoinen mulle. Pyörä on vuosimallia 2021 ja ollut pääasiassa parkki ja polkuajossa on myös muutamissa kisoissa käyty. Mukaan uusi eturengas (maxxis dhf), yhdet uudet jarrupalat, uusi vaihtajankorvake ja muita hilppeitä. Täs olis komponentteja: -etuhaarukka Fox 36 Rhythm -taka-iskari Fox Float dpx2 -renkaat takana maxxis dhf (uusi) Edessä maxxis assegai (hyvin pintaa jäljellä) -x01 ketjut -12 vaihteinen sram vaihteisto -sram nx kammet -sram nestejarrut nelimäntäiset -sram jarrulevyt 200mm -hissi/satulatolppa -pyörä on mullet eli 27,5 rengas takana ja edessä 29 tämä tekee pyörästä leikkisän/hauskan käsitellä -renkaissa on insertit ja litkut sisällä -pyörään on laitettu suojamuovi etuhaarukkaan ja runkoon kuten kuvista näkyy. -juuri tehty kattava huolto Kosmeettisia käytön jälkiä on tietysti vähän mutta toimii täysin. Kaikki on huollettu aina ajallaan ja viat korjattu jos on ollut. Iskarit on huollettu joka vuosi. Pyörä vapautuu heti. Hae pois hyvä parkkitykki. Hinta 1650€ pystyn kyllä laskemaan Hinta: 1650€ Paikkakunta: Kurikka Maakunta: Etelä-Pohjanmaa Yhteystiedot: Antti Koivumetsä puh.+358504545939 Sp. [email protected]
Antti Koivumetsä Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2024 Nosto.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään