LaserKaraoke Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2024 Merkki: Pelago Malli: Hanko Outback Lyhyt kuvaus: 2017 retkipyörä Rungon koko: S(52) Kuvaus: Erinomaisesti palvellut ja sähköpyörän hankinnan jälkeen vähälle käytölle jäänyt Pelagon ympärivuotiseen ajoon sopiva retkipyörä myyntiin. Huollettu säännöllisesti ja viimeisimpänä vaihdettu uudet ketjut. Olen pyörän ensimmäinen omistaja (kuitti ja omistajan kirja löytyy). Tekniset tiedot: Frame: Pelago custom double buffed 4130 CR-MO Fork: Pelago 11/8” Custom Full 4130 CR-MO Color: Matte Grey Size: 52(S), olen itse 175cm Front Hub: Shimano Deore Rear Hub: Shimano Deore Rims: Pelago Double Wall Black Alloy 700C Tires: Schwalbe Spicer 35-622 Gears: Shimano Deore 2x10 Shifters: Shimano Deore Triggers Crank: Forged Alloy w/ chain guard, 39/30T Bottom bracket: Sealed Cartridge BB Cassette: Shimano 10sp 11-34T Saddle: Brooks B17, Black Seatpost: Polished Silver Alloy, 27,2mm Handlebar: Pelago Outback, Polished Silver Stem: 90mm Ahead type, Polished Silver Alloy Headset: 11/8” Polished Silver Alloy, Cartridge bearing Brakeset: Tektra Mira, 160 rotors Runkolukko: AXA Plus etu- ja takalokasuojat Pakettiin sisältyy lisäksi etu- ja takatarakat sekä etutarakkaan kiinnittyvä Restrap-merkkinen boksilaukku, joka ilmeisesti tehtiin Pelagon kanssa yhteistyössä. Pyörässä on myös ollut kiinni Hamaxin lastenistuin, ja tarvittaessa voidaan neuvotella lastenistuimen runkokiinnike mukaan - tai jopa runkokiinnike + istuin. Hinta: €800 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti tai laserkaraoke ät gmail piste com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään