Kaskeeja Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2024 Merkki: RockShox Malli: Paragon Gold RL 28 Tapered QR Lyhyt kuvaus: Tapered joustokeula 65 mm Kuvaus: Käyttämätön RockShox Paragon Gold RL 28" Solo Air 65 Tapered 1-1/8 -> 1-1/2 joustokeula Hinta: 50€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Kesken jääneestä pyöräprojektista keula 65mm joustolla 28" renkaille. Kaulaputki on lyhtentämätön ja mittaa sillä on 265mm. QR-akselille. Tarrat edestä on irrotettu, mutta kuitti löytyy. Ollut melko pitkään varastossa, eli ei ihan paketista otettu, mutta täysin kunnossa ja käyttämätön. Ensisijaisesti nouto tai toimitus Helsingin alueella.
PaveKoo Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2024 4.7.2024 klo 11.30, Kaskeeja kirjoitti: RockShox Paragon Gold RL 28" Solo Air 65 Tapered 1-1/8 Moi! Sarja uuden käyttäjän tyhmiä kysymyksiä... 🙄 Onko siis kaulaputki tapered 1-1/8 -> 1-1/2?? Onko tuossa 9mm QR akseli?
Kaskeeja Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2024 Moi, kysymys on oikein hyvä ja minun merkinnät on siis väärin, kiitos kun huomasit, korjaan ne ilmoitukseen. Eli kaulaputki on tosiaan tapered 1-1/8 -> 1-1/2 ja QR-akselille tarkoitettu. Haarukka on ollut muutaman vuoden varastoituna ja tämän pitäisi olla sama, eli parempi siinä tarkempi kuva ja kuvaus: https://www.sram.com/en/rockshox/models/fs-parg-rl-a1
PaveKoo Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2024 Kiitos infosta! Jos nyt oikein ymmärrän niin tuo kaulaputki saman kokoinen kuin tuo nykyinen... Itse ihan pihalla näistä joustokeuloista ja monesta muustakin pyörä asiasta... 15 vuotta jäykkäkeulaisella ajellut työmatkat. Tuohon akseliin tarvitsee sitten jonkinlainen adapteri tms.... vai onko sellaisia järkevä alkaa asentelemaan? Nykyisessä 15x100 QR... en kuitenkaan haluaisi koko etukiekkoa lähteä vaihtamaan myös. Sellainen tuolta valmistajan spekseistä iski vielä silmään, että maksimi renkaan leveys olisi 45mm... pitääköhän paikkansa? Tuntuu vähän kapealta tuo maksimileveys... Pyörässä tällä hetkellä 50-584 kumit...
Kaskeeja Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2024 Mittasin leveyden haarukan yläosasta 2cm alaspäin ja se on siinä noin 65mm, eli tuntuu aika varovaiselta valmistajan ilmoittama koko. Mulla on varastossa 45 leveät renkaat omassa pyörässä kiinni, niin voin huomenna kokeilla niillä minkä verran siinä jää varaa. Adaptereita tosiaan löytyi "15 to 9" hakemalla, mutta en uskalla niihin sen enempää ottaa kanttaa. Oletan että jotain tällaista tarkoitit: https://www.bike-components.de/en/Mavic/9-mm-Adapter-for-15-mm-Front-Hubs-p23962/
PaveKoo Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2024 No tuo kuulostaa järkevämmältä... aika kapea olisi se 45mm... jos haluat rassailla niin anna mennä, muttei sen takia tarvitse alkaa säätämään. Uskoisin kyllä ettei ole ongelmaa tuolla nykyisellä renkaalla...tuossa nykyisessäkin mitta about tuon saman 65mm. Joo tuollainen adapteri on kaiketi yksi vaihtoehto... Tai sitten sellainen 15/9 mm "holkki" joka menee nykyisen navan sisään... en tiedä miten toimii jos mitenkään 🙂 Esim. https://www.amazon.com/Adapter-Release-Skewers-Conversion-Mountain/dp/B07NC16HM3?th=1 On vaan aika vaikea löytää spekseiltä vastaavaa tuon nykyisen keulan tilalle... aina joku arvo on pielessä ja tarvii jonkun adapterin tms. Olen itse Kouvolan seudulta, mutta tulossa perjantaina sinne pääkaupunkiseudulle... onko sinulla minkälainen aikataulu silloin? Olen kyllä valmis tekemään kaupat keulasta jos ei nyt mitään maata mullistavaa epäsopivuutta ilmene.
Kaskeeja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2024 (muokattu) Joo, tuntuu välillä olevan vähän palapeliä osien kanssa. Testasin vielä omalla renkaalla ja oikein hyvin siinä jää tosiaan tilaa. Iskari painaa sen verran ja on hankalan muotoinen, että postituksesta tulisi hintaan nähden suhteettomasti kuluja, ainakin omasta mielestä. Jos aikataulut ei osu yhteen, niin voidaan yrittää keksiä joku tapa saada se sinulle. Muokattu: 9. Heinäkuuta, 2024, käyttäjä: Kaskeeja
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään