Kataos Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2024 (muokattu) Merkki: R Raymon Malli: TourRay E 3.0 Unisex 9S Deore Lyhyt kuvaus: Retkisähköpyörä 27,5'' Rungon koko: XS/44 Moottorin teho: 250W Runkonumero: AV21131526 Kuvaus: Myydään R Raymon TourRay E 3.0 Unisex 9S Deore - Sähköretkipyörä. Runkokoko XS/44. Olen itse 156 cm pitkä. Renkaat ovat 27,5”. Pyörä ei ollutkaan minulle oikein sopiva, ja sen vuoksi myyn sen nyt pois. Kilometrejä ei ole siis ehtinyt kertyä kuin noin 200-300 km. Täten kunto on hyvä. Kuitit ovat myös tallessa. Täydellä akulla pääsee noin 180 km, jos käyttää matalinta avustustasoa. Yamahan PW-TE moottori, 500WH Yamaha Runkoakku, Yamaha Display A, Tektro HD-T275 Hydraulinen Levyjarru, Shimano Deore, 9-Vaihdetta,Continentalin renkaat, ja yksi varasisäkumi myös kaupanpäälle. Pyörä sijaitsee Itä-Helsingissä, kaikkein helpointa on, jos ostaja tulee pyörää paikan päälle katsomaan. Voin myös mahdollisesti polkea pyörän ostajan luokse, jos se sopii hyvin omiin menoihini. Hinta: 1300€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot ensisijaisesti tämän sivuston kautta. Muokattu: 9. Heinäkuuta, 2024, käyttäjä: Kataos Uudet paremmat myyntikuvat, ja hintaa tiputettu hieman
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään