Vilhaus Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Orbea, Trek, Canyon, Malli: Cannondale, Specialized, jne Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: XL/XXL Kuvaus: Etsinnässä ensimmäinen maantiepyörä, ainakin otsikon merkeistä ja muitakin saa toki tarjota. Uudehko pyörä hakusessa, jotakuinkin vm. -20 vähintään/lähistöltä. Shimanon osilla tiagra/105 ja ylöspäin, hyd.levyjarrut/vannejarrut. Olen 193cm pitkä. Haku voisi olla mahdollinen kauempaakin. Hinta: 500-1500€ ja tarjoa, pieni jousto mahdollista. Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: Laita yv:tä Muokattu: 1. Heinäkuuta, 2024, käyttäjä: Vilhaus
kuiri Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2024 Moi! Minulla olisi tarjota Canyonin 64cm/2XL kokoinen Roadlite F6 vuodelta 2011. Olen itse 194cm pitkä. Osasarjat Shimano 105/Ultegra. Hintaa pyörälle 700€ ja sijaitsee Joensuun kupeessa. Laita YV, jos kiinnostaa, niin kerron lisää. t. Jarkko
Vilhaus Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2024 3 tuntia sitten, kuiri kirjoitti: Moi! Minulla olisi tarjota Canyonin 64cm/2XL kokoinen Roadlite F6 vuodelta 2011. Olen itse 194cm pitkä. Osasarjat Shimano 105/Ultegra. Hintaa pyörälle 700€ ja sijaitsee Joensuun kupeessa. Laita YV, jos kiinnostaa, niin kerron lisää. t. Jarkko Kiitos tarjouksesta, mutta uudempi pyörä hakusessa.
Pemoi65 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2024 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2024 Terve, Minulla on myynnissä 2021-mallin Canyon endurace cf8 Ultegra-osasarjalla. Ollut minulla uudesta asti. Koko XL, 188-193 senttiselle, itse olen 190cm. Hienokuntoinen pyörä. Löytyy Tori:sta kuvien kera. Pyörä on Rovaniemellä. T. Petri
Vilhaus Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2024 20 tuntia sitten, Pemoi65 kirjoitti: Terve, Minulla on myynnissä 2021-mallin Canyon endurace cf8 Ultegra-osasarjalla. Ollut minulla uudesta asti. Koko XL, 188-193 senttiselle, itse olen 190cm. Hienokuntoinen pyörä. Löytyy Tori:sta kuvien kera. Pyörä on Rovaniemellä. T. Petri Kiitos tarjouksesta, on vähän kaukana. Katson jos lähempää löytyisi.
mmojoe Kirjoitettu 25. Maaliskuuta Kirjoitettu 25. Maaliskuuta Tämä olisi Kuopiossa vielä myynnissä. Minulta löytyy alumiiniset harjoitusvanteet, joilla hinnan voisi tinkiä lähelle tuota toivomaasi haarukkaa. Voisin myydä hiillikuitukiekot erikseen.
MikaSihvo Kirjoitettu 25. Maaliskuuta Kirjoitettu 25. Maaliskuuta Tämmöinen kulkeutuisi kuopioon kun mökille tullaan jos kiinnostaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään