Ansssi Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2024 Merkki: Specialized Malli: Roubaix 2020 Lyhyt kuvaus: Hiilikuitu maantiepyörä Rungon koko: 54 Kuvaus: Moikka! 2019 heinäkuussa paikallisesta ostettu endurance maantiepyörä. Ajettu siitä asti aktiivisesti kesäkausilla arviolta +15 tkm, lämpimässä talvehtinut. Huollettu samassa paikasta josta hankittu (Varustamo), viimeisin kuitti löytyy 28.4.2023 jolloin täyshuolto + uudet renkaat + ketju. Pyörä täysin menokunnossa, toissapäivänä kävin ajamassa 300 km lenkin. Ei koskaan mitään teknisiä ongelmia ajaessa (ei ole edes renkaat menneet ikinä puhki). Rungossa edessä logon kohdalla pieni kuluma, syntyi kasaamisen jälkeen vaihdevaijereista, siihen lätkäistiin muovikalvo keulaan suojaamaan. Myyn koska soratiet houkuttaa (vaikka on tälläkin tullut myllytettyä hiekkatietä ihan hyvällä menestyksellä) ja olen harmitellut ehkä pykälää liian isoa runkokokoa (olen itse 172 cm ja TÖPPÖJALKA, eli en suosittele itseäni lyhyemmälle kuskille, ylöspäin sitten varoja tietty onkin. Siitä tulikin vielä mieleen että löytyy myös alkuperäinen satulatolppa jossa pari senttiä offsettiä). https://www.specialized.com/fi/fi/roubaix/p/170558?color=263082-170558 Sopii valmistajan mukaan käsittääkseni kaikille sukupuolille. Kysy lisää jos jäi jotain puuttumaan. Kuvan polkimet ei tule mukana. Hinta: 1200 € Paikkakunta: Lappeenranta Maakunta: Etelä-Karjala Yhteystiedot: yv/sms/wasap nol nel nel 2137800
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään