drwho Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Merkki: Maantiepyörä Malli: trainerille Lyhyt kuvaus: shimanon osilla Rungon koko: 55/56 Kuvaus: Tässä välähti mieleen että voisin ostaa maantiepyörän pysyvästi trainerille. Ainoa mikä kiinnostaa on että siinä olisi Shimanon osa-sarja (kaikki muut pyörät on Shimanolla). En jaksais maksaa tosta paljoa mutta noudan ton Uudellamaalla ja maksan käshillä/mobilepeillä. Kuvalla huomiota, voi olla noinkin klassinen - en oo nuuka. :D Hinta: € Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: YV
Timo Parkkulainen Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Hei, mulla olisi tarjota specializin S-Works. Pyörä on tammisaaressa. Mitä olisit tuosta valmis maksamaan? Terveisin Timo p. 0505650686
drwho Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Jotain satasia, luulen että toi on liian hieno mulle? Otan ton kyllä mielelläni mutta luulen että saat tosta paremman hinnan joltain muulta.
Timo Parkkulainen Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Se on hyvä pyörä ja siinä on hyvät osat. Sano hinta minkä olet valmis maksamaan, niin minä sitten mietin myynkö sillä. Minä joudun siirtymään sähköpyörien pariin. t. timo
Timo Parkkulainen Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Juu ihan noin alhaisella hinnalla en ole valmis jatkamaan keskusteluja myynnistä. - Ajatuksenani oli vain, että kun joudun luopumaan maantiepyöräilystä, niin tässä olisi hyvä mahdollisuus tehdä edullinen kauppa. t. timo
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään