Ritumari Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2024 Merkki: Cannondale Malli: Topstone 4 carbon WMS Lyhyt kuvaus: Gravel pyörä Rungon koko: S Kuvaus: Hyväkuntoinen ja todella vähän ajettu gravel-pyörä. Eu ollut minun juttuni, pyöräily nimittäin. Ostettu v. 2021 mutta ajettu vain kesällä 2021 ja 2022. Viime vuonna ei ollenkaan. Kuvassa näkyvä ortliebin laukku ei kuulu hintaan. Itse ostanut toisen satulan mutta alkuperäinen satula kuuluu kauppaan. Hinta: €3100 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Ritu puh. 040 752 8850
HenniH Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2024 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2024 Onko vapaana? Mistä ostettu, löytyisikö linkkiä tuotteen tietoihin?
Ritumari Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2024 9 tuntia sitten, HenniH kirjoitti: Onko vapaana? Mistä ostettu, löytyisikö linkkiä tuotteen tietoihin? Hei. On vapaana. Ostettu Keravalta Lundbergin pyöräliikkeestä. Tallessa osto-/takuutodistus. Cannodalen sivuilta voi löytyä tietoa enemmän, itse en löytänyt suoraa linkkiä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään