Tillu Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Kona Malli: Rove AL Lyhyt kuvaus: Gravel Rungon koko: 49 Kuvaus: Kona Rove AL Hyvässä kunnossa, säilytetty aina sisällä ja huollettu säännöllisesti, edellinen perusteellinen huolto tehty alle 100km sitten: -vanteiden rihtaus -laakerien puhdistus, huolto ja välysten säätö -voimansiirron tarkastus ja voitelu -jarrujen säätö -vaihteiston huolto ja säätö -pultit ja mutterit kiristetty -kuluvien osien tarkistus ja vaihto tarvittaesssa (ketjut vaihdettu) -kaikkien toimintojen tarkistus -rengaspaineet Vaihteet Shimano Claris 2x8, kooltaan sopivin 160-165cm polkijalle (itse 158cm), toki säätövaraa molempiin suuntiin. Shimanon kombipolkimet kuuluu kauppaan. Tästä hyvä perusgraveli siis suoraan ajoon, kaikki toimii. Pyörällä ei ole kaaduttu. Hinnoittelu sen mukaan millä muita vastaavia oon nähnyt menevän, pieniä kokoja huonosti markkinoilla. Ei ole pakkomyynnissä mutta toki tarjota saa. Koeajo ja nouto Kotkasta. Hinta: €700 Paikkakunta: Kotka Maakunta: Kymenlaakso Yhteystiedot: Yhteydenotot yv:llä Muokattu: 24. Elokuuta, 2024, käyttäjä: Tillu
jenn Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2024 Hei, minä vuonna tämä on ostettu uutena ja onko ollut monta käyttäjää? Paljonko ajettu?
Tillu Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2024 Ostettu 2018, minun lisäksi ollut yhdellä. Ensimmäisen omistajan kilometrejä en valitettavasti osaa tarkkaan sanoa, mulla tää ollut reilu kaksi vuotta ja kilsoja on tullut vaan n. 500.
Hensa Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2024 Heippa, onko alla olevilla renkailla paljon ajettu, vai onko alkuperäiset?
Tillu Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2024 10 tuntia sitten, Hensa kirjoitti: Heippa, onko alla olevilla renkailla paljon ajettu, vai onko alkuperäiset? Ensimmäinen omistaja ajanut lähinnä sileämmillä renkailla, näillä ajettu arviolta 700km. Sisäkumi vaihdettu (muistaakseni) taakse viime huollon yhteydessä.
inksu98 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2024 Hei, minua kiinnostaisi tämä pyörä. Laitatko viestiä 0404105504. yt. Inka
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään