Jouko64 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Kellys Whip Malli: Gate 50 Lyhyt kuvaus: jäykkäperä 29" Rungon koko: L Kuvaus: Myydään kokonaisena tai vaihdetaan pelkkä runko pienempi kokoiseen, Keula Rockshox 100mm Etu ja takajarrulevy 160mm shimano. Hydrauli Vanteet Mavik/ litteät pinnat. Jarrukahvat shimano Vaihteet 2*10, vaihtajat ohjaamossa slx shimano. Etälukittava keula. Etuvaihtaja shimano slx. Takavaihtaja shimano xt. Enduro lokarit KLS Kammet SLX Renkaita 3 paria. Rattaat ja ketjut vaihdettu alle 500km sitten ajettu vain vahalla voideltuna. edessä 38/24 . takana 38/11 rattaat. Todella kevyt ajettava, kevyt runko. 3 omistaja tällä hetkellä. kaikki edelliset omistajat todennettavissa. Edellisten ajomäärästä en tiedä mutta pyörää pidetty ja huollettu. Käytönjälkeä löytyy mutta muttei lommoja. Aikaisempien huolloista, ensimmäinen taisi huollattaa mutta toinen huolti itse (ammattimies). minun aikana n.2v, olen itse huoltanut, keväällä viimeksi. Edellinen omistaja opetti huoltamaan Syvällisempi huolto on edessä, keula. ei vuotoja eikä kolhuja putkissa. Ostin pyörän vain pyöräilyyn mutta nyt kun on saatu luut liikkeelle niin etsinnässä alle 170cm kuskille sopivampi runko tai pyörä. Jämsä. Hinta: 450 Paikkakunta: Jämsä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: nolla neljä viisi 1776387 Muokattu: 7. Elokuuta, 2024, käyttäjä: Jouko64 Hinnan muutos sekä korjauksia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään