tonhon Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2024 Merkki: Specialized Malli: Roubaix Comp Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: 54 Kuvaus: - Koko 54 cm. Itse olen 180 cm. Linkissä pyörän kaikki mitat geometria kohdassa. - Maantiepyörä, mutta joustojen ansiosta sopii myös gravel käyttöön. - 2017 malli, otettu käyttöön 08/2018. Olen ensimmäinen omistaja. - Jarrut: Shimano 505, hydrauliset levyjarrut. Tällä viikolla vaihdettu jarrunesteet eteen ja taakse ja eteen jarrupalat. - Kammet: Praxis Zayante, 50/34 - Takapakka: Shimano 11-32 - Vaihtajat: Shimano Ultegra 11 vaiht., Takavaihtaja pitkällä häkillä, saa 34 piikkisen takarattaan mahtumaan. - Kiekot: DT R470 Disc, thru-axle, 2Bliss Ready - Renkaat: Continental Gran Prix 5000/28 mm - Joustava satulatolppa - Joustava etuhaarukka (kolme erilaisen jäykkyyden jousta) - Hiilikuiturunko, mattamaalaus. Ollut suojattuna koko ajan teipeillä, jotka nyt poistettu myyntiä varten. - Tasainen tanko johon on hyvä ”nojata”. - Huollettu viime kesänä ja ajettu noin 100 km sen jälkeen. - Uudet ketjut. - Satula Specialized Power Comp, lyhyt nokka - Polkimet ja pullotelineet eivät kuulu mukaan. - Myydään vanhan pyörän alta pois. Ei havaittuja vikoja, pientä naarmua voi jostain löytyä. - Uudempia kuvia tulee illalla https://www.specialized.com/fi/fi/roubaix-comp/p/115635?color=214974-115635&searchText=94417-5254 Hinta: €1150 Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: o4o7294090
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään