Paijanne Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2024 Merkki: Cannondale Malli: Caad13 Ultegra disc Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 56 Kuvaus: Myynnissä Cannondale Caad13 Ultegra disc maantiepyörä, koko 56 (pituuteni 180 cm) Väri: Musta (helmiäisväri) Pyörä on hyvässä kunnossa ja huollettu säännöllisesti. Ketjut on vaihdettu keväällä samoin vaihtajien vaijerit kuorineen. Olen pyörän ensimmäinen omistaja (kuitti on tallessa) Osasarja: mekaaninen Ultegra R8020 11 speed, hydrauliset levyjarrut Kammet: Cannondale Hollowgram, 52/36 (Spider chainring opi 8-arm), erittäin kevyet kammet Takapakka: 11-34 (Shimano HG700) Vaihtajat: Shimano Ultegra R8020, jarrut ja jarrulevyt Ultegra , molemmat vaihtajat Ultegra R8000-sarjaa Kiekot: Fulcrum Racing 600 db Renkaat: Continental GP5000, 32mm (takarengas vaihdettu uuteen keväällä, runkoon mahtuu käytännössä 35 mm rengas) Satula: Prologo Nago (alkuperäinen ja käyttämätön) Ohjainkannatin (kuvassa): 3T ei kuulu kauppaan, myynnissä tulee mukaan alkuperäinen kevyt 100mm Cannondale Pyörä on myynnissä, kun on mahdollisuus hankkia työsuhdepyörä. Koeajo ja nouto Lahdesta Hinta: €1100 Paikkakunta: Lahti Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: yv
maggy Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2024 Hei, Voitko laitta yv:llä lisätietoa olisin kiinnostunut.
Anton Järvinen Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2024 Moro, olen kiinnostunut laitatko vaikka sähköpostia mulle päin?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään