boogie0000 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2024 (muokattu) Merkki: Rossano Malli: Cross Lyhyt kuvaus: Alfine 8 Rungon koko: 58cm Kuvaus: Suurimmaksi osaksi uusista osista kasattu Cross rungon ympärille gravel/kaupunki pyörä. Pyörä on heti valmis ajoon, ja kaikki toimii ongelmitta. Itse olen ajanut joitain koeajoja tällä, mutta muuten on seissyt sisällä varastossa. Myyn koska mulla on jo vastaava pyörä ja siksi etten uskalla lukita tätä yön yli esim. kaupunkiin. Mielestäni tällä kokoonpanolla soveltuu erinomaisesti ympärivuotiseen ajoon, ja tätä varten tämä on rakennettu. Uudet osat: 1. Surly Disk Trucker 28 keula 2. Tektro hyd. Levyjarrut 3. Ohjainlaakeri 4. Rossano Cross runko 58cm 5. Continental Tour Ride 6. Ergotec Raiser bar. Naarmuja asennuksesta. Muuten uusi. 7. Stemmi 120cm 8. Comfort grips, kädensijat. 9. Alfine ketjunkiristin Käytetyt osat: 1. Alfine 8 täydellinen osasarja, alle 3000km sanoisin. Suora. 2. Etupyörä napa huollettu. Suora 3. Istuin uutta vastaava. 4. Satulatolppa Tästä saa helposti ketjuvaihteellisen gravel/cross pyörän jos joskus haluaa "päivittää" pyörän. Alunperin tämä malli on suunniteltu maantietyyppistä ohjaustanko varten. Koeajot onnistuu klo 16 jälkeen Espoonlahdessa. Matkahuollon kautta lähetys ehkä onnistuu, mutta etusijalla nouto. Hinta: --- Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV Muokattu: 9. Kesäkuuta, 2024, käyttäjä: boogie0000
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään