HenriP88 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2024 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2024 Merkki: Trek Malli: Slash 9 Lyhyt kuvaus: 27,5” täysjousto Rungon koko: M Kuvaus: Myynnissä vuoden 2015 Trek Slash 9. Ajettu on, mutta myös huollettu säntillisesti. Geometrialtaan ja painoltaan lähempänä tämän päivän traililaitteita, kuin endurojyriä. On ollut minulla vuodesta 2017 ja tällä on taittunut kaikki ajot aina 100 kilometrin neulaspoluista Norjan vuorten valloituksiin. M-koon runko. Olen itse 180cm pitkä ja on minulle ollut passeli. Toimii todennäköisesti hyvin vielä 170cm pitkällä kuskilla. Alla tarkempaa osalistaa: Keula: 160mm Rockshox Pike (huollettu Fillariosassa) Iskari: Rockshox Monarc Plus Debonair (huollettu Fillariosassa) Kiekot: Bontrager Line Elite 27,5” Voimansiirto: Sram X1 (ketju Sram XX1) Kammet: Sram GX (joissa kiinni AbsoluteBlack Oval chainring) Polkimet: Shimano Saint flatit Jarrulevyt: Clarks kelluvat levyt (edessä 203mm, takana 160mm) Jarrut: Shimano XT (voidaan myös myydä kuvassa näkyvillä Hopen Tech 3, E4 jarruilla, mutta tuolloin hinta 1000 euroa) Stemmi: Race face Atlas Hissitolppa: BrandX Ascend Pyörässä jonkin verran käytön jälkeä näkyvissä, mutta yleisilmeeltään siisti ja toimiva peli. Voimansiirrolla on jo kilometrejä takana, mutta ketju vaihdettu aina ajoissa. Hauska ajettava, helppo hyppäillä kaatuneiden runkojen yli tai heittää manuaalit väliin kuin väliin. Painoa pyörällä kuvan mukaisessa kokoonpanossa noin 14kg. Ostajalle mukaan myös kattava setti kumia: -Maxxis Minion DHF ja DHRII -kombo -Schwalbe Magic Mary ja Rock Razor 2,6” leveänä (tällä hetkellä alla sama kombo 2,35” leveänä) -Schwalbe Magic Mary 2,35” leveänä (hieman kuluneempi varakumiksi) Sekä kirsikaksi Trekin päälle: -Garmin Edge 520 (ei ehkä uusinta generaatiota, mutta peruskäyttössä erittäin hyvä laite) https://www.garmin.com/fi-FI/p/166370 Koeajot onnistuvat Kuopion seudulla (sekä satunnaisesti myös pk-seudulla), voidaan tarvittaessa käydä heittämässä pidempikin lenkki. Soittelemalla kertoilen mielelläni lisätietoja. Äläpä anna pyörän vuosimallin hämätä vaan käy testaamassa ja vakuutu! Hinta: 700€ Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: Yhteydenotot soittamalla tai viestillä numeroon o4o 527 8161
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään